Bukefalos 28 år!

Vad anser ni?

Sv: Vad anser ni?

Men hur kan du döma ut programmet bara av att ha sett ingressen?:confused:

Har CM läcker rumpa? Nä det måste jag allt ta och kolla upp :rofl:
Vad lär man hundar genom att uppmärksamma dem när de utför ett oönskat beteende?
Vad gäller rumpan så tänk de där skatande musklerna i sängen.....
 
Sv: Vad anser ni?

Undrar också hur man kan jämställa programmet med ingressen/trailer? :confused:

Tack för svaret om Barbro B. Brukar inte börja titta på TV så tidigt, men idag ska det bli av.

LIA
 
Sv: Vad anser ni?

Vad lär man hundar genom att uppmärksamma dem när de utför ett oönskat beteende?
Vad gäller rumpan så tänk de där skatande musklerna i sängen.....

Eftersom att det är tv måste man ju faktiskt visa tittarna vad som händer samt observera vad ägarna gör fel.
 
Sv: Vad anser ni?

Victorias program sänds nog inte längre?

Det sänds ibland och väldigt slumpmässigt (känns det som) på tv4+. Jag har inte fått någon ordning på tider, brukar dock vara söndagar runt 12-13 snåret. Men ibland så tycks det utebli helt. Utan förvarning :crazy:
 
Sv: Vad anser ni?

Vad lär man hundar genom att uppmärksamma dem när de utför ett oönskat beteende?
Vad gäller rumpan så tänk de där skatande musklerna i sängen.....

Ibland kanske man måste regissera en situation för att kunna korrigera :idea:
Svårt att göra det om hunden sköter sig :laugh:
 
Sv: Vad anser ni?

Helt klart CM. Fredrik tycker jag bara är töntig och programmet är en dålig kopia av CM program. Jag gillar inet hans sätt och tycker att det han gör hade många andra klarat lika bra om inte bättre.
 

Liknande trådar

Hundträning Vi har i familjen tre hundar. Två små "gubbar" och en flatcoated retriever-valp som är 8 månader ung. Även om de är familjehundar...
Svar
18
· Visningar
1 840
Senast: Lhas
·
Hundhälsa Hej alla fantastiska, nu är det Sveriges oroligaste hundhönsmamma här igen. På måndag ska vi operera bort två små juvertumörer på vår 9...
Svar
10
· Visningar
710
Hundträning Allmänna frågor om hundträning * Vad räknas som hundträning, enligt er? * När, anser ni, är ett träningspass och hur skiljer det sig...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 843
Senast: Pilot
·
Hundträning Hur har era hundar det med ordförståelse och hur tänker/gör ni för att lära in nya ord? Min vuxna hund är och har alltid varit väldigt...
Svar
5
· Visningar
612
Senast: Ainon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp