Vad är det för fel på min Nikon Coolpix?

Lycanthrope

Trådstartare
Jag har en Nikon Coolpix, den är nog några år gammal. Fick den för typ 5-6 år sedan. Den har iaf legat oanvänd ett tag och startar nu inte.

Har laddat batteriet men funkar inte ändå.
Kanske är batteriet stendött?
Då skulle det ju räcka med att prova ett nytt kanske?

Vad kan det annars vara för fel och är det någon vits att laga?
Vill så gärna ha den, och har inte råd med ny just nu.

Vart lagar man sånt här och vad kostar det? :D

Sv: Vad är det för fel på min Nikon Coolpix?

batteriet har nog dött. kolla om kjell & Co har ett utbytesbatteri, eller teknikmagasinet. om de inte har, någon av dem, så skulle jag nog säga, byt ut kameran. du får en rätt bra kamera för 14-1500kr idag. iaf om man jämför mot vad man hadeför 5-6 år sedan.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 7 8 9
Svar
167
· Visningar
21 533
Senast: Mirre
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 439
Senast: Edla
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år... 14 15 16
Svar
311
· Visningar
27 874
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
2 115

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka