Vad är "inne" i år?

Trådstartare
På hästsko fronten allså :D tänkte köpa nya dojjor till pållan men jag vet inte om det är kardborre eller snörning som gäller nu :rofl: ska köpa sådana boots som man tar av å på själv, jag vill poängtera att jag inte menar de med spik i :p vilka boots är billigast, bäst kvalité mm, vad finns de på för internet sidor, Hjälp mig :idea: eftersom jag inte hänger med i modevärlden :) :smirk:

Sv: Vad är "inne" i år?

Jag har Boa Boots till min, tycker dom är jättebra!! Han var så ömfotad att han knapt ville gå, satte på bootsen och han gick som aldrig förr! :)

vart på internet finns boa bootsen? hur har kvalitén varit?

Jag har Easy boots på min. De är jättebra, går super att hoppa med till och med! :)

*lånar*

Jag har också Easyboots men tycker att det är lite svårt att få dem att sitta kvar vid hoppning. Har du Epics eller vanliga? Något tips? Jag spänner dem så hårt som min häst tillåter och har fått hjälp av en återförsäljare att hitta rätt storlek så det är inte det.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 836
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)

Hästrelaterat

Tillbaka