Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det ser ut som en arris. Inte nödvändigtvis telia, är fler som använder eller har använt den.Nästa dumma fråga (aj, slå mig inte) är prylen på bilden en box trots att den inte har den formen?
Det är alltså en tv box, som används till telia, telenor etc.Ja, den är från Arris.
Visa bifogad fil 190097
Jag bor i en HSB lägenhet.Bor du i brf? Kolla med dem i så fall.
De har ofta ett standardutbud som ingår i hyran, brukar vara svt samt tv4, kanal5 och några av kanal 6-12 typ.
Borde bara vara att ansluta tv till antenuttag och göra en kanalsökning.
Kolla med dem. De borde kunna ge klara svar.Jag bor i en HSB lägenhet.
Men... varför??Jag har något kanalpaket från Telia. Och utöver det en hel bunt olika streamingtjänster. Plus ett svindyrt sportpaket. Min tv-räkning bidrar till att Telias chefer kan köra Mercedes.
Vi har ettan och tvåan tror jag (och några som verkar ha kommit med smartTVn men som jag inte tittat på) det känns lagomBredbandet från Telia kostar 229:- i månaden. Sen kostar tv kanalerna rätt ordentligt. Om jag ska ha alla betalkanaler drar det iväg. Funderar på vilka kanaler det är värt att ha.
Fick de fnatt? Berätta mer. Vet bara att vår box -från Telia iofs, plötsligt bara verkligen var ännu sämre än tidigare och försökte se ut som en icke fungerande smart TV, erbjöd mängder av oönskad TV som inte gick att se.Slutade med linjär-tv när Boxer fick fnatt och trodde att de kunde konkurrera med streaming och dödade marknätet.
Har SVT1 och SVT2 och det är gött med text-TV.
Annars är det playtjänster som gäller.