JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Vad betalar du för tv kanaler?
Bukefalos 30 år!
Cineasterna är gratis och Pluto tv.
Cineasterna är en tjänst som säljs till bibliotek. Det är en produkt de kan använda om de vill erbjuda utlån av filmer som en del av sitt utbud.
Hur hanterar ni andras missnöje?
Skola & Jobb Jag har ett jobb där jag är "expert" på ett visst område. Det är en kommunaltjänst och min primära uppgift är att ha hand om projekt...
Startad av monster1
11 Aug 2026
Svar: 16
Visningar: 775
Allmänt
Det här med att välja rätt boende(lägenhet)
Hemmet Ja hur väljer man rätt när man ser för och nackdelar i alla bostäder man kikar på 🙈
Mina val är följande.
- en etta mitt inne i stan...
Startad av Trasmatta
5 Aug 2026
Svar: 69
Visningar: 1 600
Allmänt
Bränder.
Hemmet Är det fler än mig som reagerat på att bränderna verkar ha ökat och då främst i bostäder? Nyss brann ett radhus i Arboga, i natt brann...
Startad av MacGyver 2.0
17 Aug 2026
Svar: 15
Visningar: 516
Allmänt
Gotland i sommar vad har ni för tips?
Fritid Ska äntligen till Gotland i sommar som vi pratat om hur många gånger som helst. Vi ska på fest där en kväll och stannar sedan några...
Startad av Islandshästryttare
5 Apr 2026
Svar: 20
Visningar: 651
Allmänt
Autistic meltdown
Dagbok Ingen säger att du inte är smart men just att fokuset ofta för dig verkar ligga på iq och att det kanske inte alltid är så bra att haka...
_Elly_
2 minuter sedan
Svar: 1 199
Visningar: 78 190
Dagbok
SHL 26/27
Tjatter Förra säsongen försökte jag övertyga mig om att sluta bry mig. Men det går liksom bara inte. I dag står Herman i mål och tårarna...
Lilla
3 minuter sedan
Vad ska min son betala?
Samhälle Jag tycker 500 kr per månad till nöjen, utemat och andra icke nödvändiga utgifter är väl tillräckligt om budgeten är tight. Det är mer...
vilde
18 minuter sedan