Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Men nej, jag fattar inte heller varför strecken = hjärta. Aldrig hört talas om det eller sett det - varken strecken eller de hjärtana - förrän i denna tråden.
Jag har undrat vad dessa tre streck betyder, folk skriver det på fb. Jag har tolkat det som typ "jaja, överflödig information" liksom streck streck streck och tyckt att folk skrivit det på opassande ställen. Det här förklarar ju saken
Men, jag fattar inte ens hur man gör dessa tre streck?
Alltså tanken är ju att det ska vara ett hjärta, och vissa webbläsare översätter det till en bild. Skulle gissa på att det beror på det installerade typsnittet i webbläsaren, vad som visas i slutändan. Jag har alltid sett ett hjärta (eller tecknen < 3 förstås).
Kläder & Bli fin
Som lite "meningslös" motvikt mot annat viktigt i världen just nu: Har någon här testat ögonbrynsserum? Alltså Xbrow, likt Xlash? Och...
Juridik & Ekonomi Jag har jobbat på socialtjänsten sedan 2013, och du ska veta hur vana vi är vid att träffa män som beskriver sina partners som psykiskt...
Juridik & Ekonomi Man kan i ett gåvobrev skriva att gåvan inte ska ses som förskott på arv. Det betyder inte att (halv)syskonen inte kommer att bråka, men...