Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så resonerade jag förut, och åkte nattbuss hem från krogen utan att bekymra mig. Nu på senare tid har det varit en hel del våldtäkter här ute i min lilla förort och helt plötsligt känner jag mig inte lika trygg längre. Våldtäkterna har skett nära bussar och tåg, framåt trerycket tror jag.
Och ja, jag vet att risken är större statistiskt sett om jag bor med en galen man. Men jag bor själv så för mig är risken större utanför hemmet.
det är förmodligen så att grisarna här har betydligt bättre kolll på vem jag är än jag har koll på dem. Jag har nämligen aldrig lyckats möta dem öga mot öga... Fast de kan mycket väl ha stått bakom närmsta ek och kikat på mig.Grisarna vet numera vem jag är,
Ja, och förresten kan hon ta sin unge med också, här finns det svängrum.Haha, jag ska ta ett snack med henne när jag träffar henne nästa gång om att hon måste pallra sig till Boden och kliva på tåget snarast möjligt!
det är förmodligen så att grisarna här har betydligt bättre kolll på vem jag är än jag har koll på dem. Jag har nämligen aldrig lyckats möta dem öga mot öga... Fast de kan mycket väl ha stått bakom närmsta ek och kikat på mig.![]()
Så resonerade jag förut, och åkte nattbuss hem från krogen utan att bekymra mig. Nu på senare tid har det varit en hel del våldtäkter här ute i min lilla förort och helt plötsligt känner jag mig inte lika trygg längre. Våldtäkterna har skett nära bussar och tåg, framåt trerycket tror jag.
Och ja, jag vet att risken är större statistiskt sett om jag bor med en galen man. Men jag bor själv så för mig är risken större utanför hemmet.
Gissningsvis beror det till stor del på var i landet man bor, för det kan vara enorma skillnader på bara några km/mils radie.
Jag har inte mina hundar till försvar, det är mitt ansvar att ta hand om mig, nu blev det bara så att mitt intresse krävde brukshundar och därmed fick jag skärpan också.