Bukefalos 28 år!

Vad får era 3-åringar för foder???

S

solenbakommolnet

Islandshäst framför allt men är även intresserad av att få veta vad ni "andra" ger era 3-åringar. :d

Gärna även mängd som ni ger er vän :d

Tackar ödmjukast :bow: :bow: :bow:
 
Min treåriga isis har fri tillgång på grovfoder som har mycket bra värden.Sedan äter han 400 gr havre 200 gram kli och 1 dl linfrön och multivitaminer.Han går ute 12-16 timmar per dygn och är fin i hullet.Han glufsar nog i sig en 10-12 kg ensilage på ett dygn.
MVH Rex
 
Min 00-ponny har fri tillgång till grovfoder med en analys som inte stämmer :crazy: Och så får hon 300g Krafft Protein och vitaminer/mineraler och Tokosel och xtra kalk.

Sen tycker jag det är kul med "dutt" så hon får Bvitamin, vitlök, äppelcidervinäger, magnesium och kiselgur.
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! För att göra historian kort så har jag haft mitt sto utlånad på foder i ca 2,5 år till en tjej som tagit föl på mitt sto. Jag har...
Svar
11
· Visningar
1 319
Senast: nexxa
·
Foder & Strö Jag behöver hjälp med halm för lättfödd d-ponny. Vi köpte en överviktig (eller fet 🤷🏽‍♀️) ponny. Bedömd 7.5 på en skala till 9 av...
Svar
16
· Visningar
1 751
Senast: CaisaCax
·
Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
2 490
Hemmet Någon som kan tipsa om en bra app för väckning, eller väckarklocka eller klockradio. Snooze ska vara reglerbart ned till 3 eller 5...
Svar
5
· Visningar
254
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare
  • Bildtråden

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp