Vad får vi inte missa? Bilsemester i Europa.

Det är alltså en vägsträcka som endast kan betalas med hjälp av Internet, och där man blir svårligen bötfälld om man blir påkommen att slarva med betalningen?
Japp. Svårligen vet jag inte, men 2000 kr är en del pengar iaf. Det kan ju vara så att man kan registrera ett konto på förhand någonstans, men egentligen är det ju inte konstigare än biltullarna i Stockholm - de går ju inte heller att betala på plats.
 
Japp. Svårligen vet jag inte, men 2000 kr är en del pengar iaf. Det kan ju vara så att man kan registrera ett konto på förhand någonstans, men egentligen är det ju inte konstigare än biltullarna i Stockholm - de går ju inte heller att betala på plats.
Jo, det är konstigt på så vis att man i så fall valt att exkludera den generation som inte finns på Internet - och i södra Europa är den större än t.ex i Sverige.
 
Jo, det är konstigt på så vis att man i så fall valt att exkludera den generation som inte finns på Internet - och i södra Europa är den större än t.ex i Sverige.
Ja, du får fråga dem hur de tänkte, i så fall. Jag skulle tro att den generation som inte använder internet ligger i graven snarare än att åka runt på motorvägarna utanför Milano. Det finns 100-åringar som använder internet, så jag vet inte riktigt vilken generation det är du tänker på?
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp