För vuxna?![]()
Jag tyckte det var jättekul när jag var där för ett par år sedan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För vuxna?![]()
Är det något speciellt med den? Faktisk inte hört talas om innan.Jag tycker att ni ska gå på Caesar's och äta världens godaste hamburgareLätt värt att åka till Södertälje för den
![]()
Ja, det är den godaste hamburgaren som finnsÄr det något speciellt med den? Faktisk inte hört talas om innan.![]()
Arga tantens sushi? Är det namnet på restaurangen?Arga tantens sushi är legendarisk, men det ryms förstås inte så många samtidigt därinne.
Den heter något annat...Kyoto, tror jag, men "alla" kallar henne så. Hon är snäll men det syns inte så väl på henne.Arga tantens sushi? Är det namnet på restaurangen?Är själv inte så förtjust i sushi, men det där namnet däremot.
![]()
Aha, hade ju nästan varit roligare om restaurangen hade haft det namnet, meeeen...Den heter något annat...Kyoto, tror jag, men "alla" kallar henne så. Hon är snäll men det syns inte så väl på henne.
Man kan dessutom få en del roliga kommentarer. T.ex. ställde hon en gång bestämt tillbaka en tallrik med orörd ingefära med orden -Ät upp, annars förkyld.![]()
T.ex. ställde hon en gång bestämt tillbaka en tallrik med orörd ingefära med orden -Ät upp, annars förkyld.