Vad finns det att göra i Södertälje?

Arga tantens sushi? Är det namnet på restaurangen? :eek: Är själv inte så förtjust i sushi, men det där namnet däremot. :D
Den heter något annat...Kyoto, tror jag, men "alla" kallar henne så. Hon är snäll men det syns inte så väl på henne.
Man kan dessutom få en del roliga kommentarer. T.ex. ställde hon en gång bestämt tillbaka en tallrik med orörd ingefära med orden -Ät upp, annars förkyld. :D

Den heter något annat...Kyoto, tror jag, men "alla" kallar henne så. Hon är snäll men det syns inte så väl på henne.
Man kan dessutom få en del roliga kommentarer. T.ex. ställde hon en gång bestämt tillbaka en tallrik med orörd ingefära med orden -Ät upp, annars förkyld. :D
Aha, hade ju nästan varit roligare om restaurangen hade haft det namnet, meeeen... :angel: får en känsla att den lär nog vara för liten för oss, vi kommer säkerligen va ett stort sällskap på sisådär 30 pers nånting om inte fler. :idea:

Liknande trådar

G
Övr. Hund Jag vet vad ni tänker. "Åh, nej, inte ännu en tråd om kamphundar!". Nu är det inte dessa kamphundsrasers vara eller icke vara som jag... 2
Svar
37
· Visningar
4 069
Senast: Armani__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet