Vad för stövlar har Malin Baryard?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Novalee
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 84
  • Visningar Visningar 11 145
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vad för stövlar har Malin Baryard?

Tja.. Hon kommer synas i mängden iaf.. :angel:

Bara hon inte har dem i VM! :eek: Då får man ju skämma ögonen ur sig :crazy:

Venezuelas skrev:
Tja.. Hon kommer synas i mängden iaf.. :angel:

Bara hon inte har dem i VM! :eek: Då får man ju skämma ögonen ur sig :crazy:

Varför skämmas för vad någon annan har på sig? Särksilt när det är en tävling där det går ut på att rida felfritt och inte vem som har minst annorlunda kläder. :smirk:

Isch! :eek: :crazy: Fula var dem men en sula som känns som gympadojjor låter :love: Synd bara att de antagligen kommer vara snordyra... :( (Jag skulle då självklart velat ha ett par i svart... :D )

Zlatan skrev:
Puma. De kommer att finnas i svart också. Äntligen ett par stövlar som inte har hård sula. Jag tycker tom att Parlanti är för hårda. :smirk:

Pumaridstövlar!! Det måste jag ju bara ha, jag som nästan bara äger Pumaskor och ridstövlar. Två flugor i en smäll, liksom.. :rofl:

Lollan skrev:
Lägg av, det vore pinsamt! :eek:

Varför är det pinsamt? Jag tycker inte de är så fula, jag har redan beställt ett par svarta.

Är det pinsamt med alla nya hjälmar och andra saker som kommer också? :confused:

Det är väl bra att utvecklingen går framåt och de stövlar som finns på marknaden är inte tillräckligt sköna att rida i tycker jag så detta är ju strålande!

Jag håller med dig Zlatan.
I alla andra sporter utvecklas hela tiden utrustningen, men i ridningen ska vi minsann rida i samma stövlar som för hundra år sen.

Fram för mer sånt här tycker jag!!

kl

Skulle någon vänlig människa vilja lägga ut en länk? Jag hittar inte:(

Jag tycker inte heller de är speciellt fula. Håller med Zlatan, det är ju skojj att utvecklingen går framåt.

Ang bilden med smyget i skogen så läste jag artikeln när den var med i nån sportbilaga tror jag, antagligen aftonbladet. hon har väl ställt upp för fotografen men vill väl inte visa hela stöveln eftersom den inte är färdig än.. men man får ändå ett hum om hur de ser ut.

Jag tycker det är ett roligt initiativ, stövlarna har sett lika dana ut jämt.
Sen att det är malin som tar fram dem är väl inte så förvånande. men om hon skulle ha dem på VM skulle jag inte bry mig i alla fall.

Oh, jag rider bara i jumpadojjor! Wonderful, maste ha!

Är det verkligen Puma som står bakom denna stövel???

Har hört ett annat märke ;)

Vilket??? Kan ju vara flera?

Zlatan skrev:
Varför är det pinsamt? Jag tycker inte de är så fula, jag har redan beställt ett par svarta.

Vart kan man beställa sådana? vad kostar dom? :)

nipa skrev:
Är det verkligen Puma som står bakom denna stövel???

Har hört ett annat märke ;)

Det är Tretorn som står bakom stövlarna. Bekräftas av deras VD i denna artikel:
http://www.tidningenridsport.se/def...&ArticleOutputTemplateID=560&ArticleStateID=2

För de som missade hur de såg ut:
SPORT-14s69-bootcamp-319.jpg

Länk till större bild:
http://www.aftonbladet.se/sport/ridsport/0604/14/SPORT-14s69-bootcamp-319_438.jpg

Och här är artikeln i Aftonbladet:
http://www.aftonbladet.se/vss/ridsport/story/0,2789,809471,00.html

Puma är inblandade på något sätt, inte vet jag hur men det var något med designen & Puma. :D

Gitania skrev:
Vart kan man beställa sådana? vad kostar dom? :)

Skara Hästsport. De kommer att säljas i Falsterbo för första gången.

Priset sägs bli ca 3500 men jag VET inte säkert.

Nu har jag också beställt ett par ;D. Tycker det är riktigt bra att utveckling går framåt även för oss ryttare!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
937
Senast: Bison
·
R
Utrustning Vilka bett lösa träns tycker ni är bäst och varför? Alltså inte märken och då utan tillexempel hackamore eller side pull eller så! Om...
Svar
0
· Visningar
288
Senast: Raderad medlem 149524
·
Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
930
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
724
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka