Bukefalos 28 år!

Vad gäller vid beställningar?

Ciindy

Trådstartare
Har beställt ett paket för drygt 2,5 vecka sedan. Har inte fått någon orderbekräftelse på mail som utlovas på hemsidan och ingen faktura via Klarna. Dock ligger min beställning kvar på hemsidan och står som "behandlas". Har mailat företaget 2 gånger utan att få någon som helst respons och på hemsidan utlovas det att paketet skickas efter 2-3 dagar, vilket det alltså inte har gjort. Finns inga andra sätt att kontakta dem.
Det här är saker som jag kommer behöva inom de kommande veckorna men törs heller inte beställa från ett annat företag om det är så att det här paketet dyker upp.

Vad gäller egentligen vid beställningar?
 
Avbeställ via mail och beställ från ett annat företag. Du har rätt att ångra ditt köp enligt distansköplagen och du har även rätt att ångra/avbeställa innan bekräftad order.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Företag Keps, Hoodie och T-shirt med Stallets/Föreningens logga. Vi är ett företag som designar och trycker kläder. Vi är samtidigt verksamma i...
Svar
0
· Visningar
1 683
Senast: Pressit
·
Småbarn Tankar, tips och input mottages tacksamt. Mitt barn (R), drygt 2 år gammal, började på fsk i september. Han har trivts bra hela tiden...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
15 858
Senast: Badger
·
Juridik & Ekonomi Long story short: Beställde en produkt på kvällen söndagen den 28/4, från ett svenskt företag, baserat i Sverige. Produkten var...
2
Svar
35
· Visningar
3 725
Senast: Tonto
·
Samhälle Beställde en grej på nätet den 29:de februari och betalade direkt via mitt kort. Betalningen låg sen som skyddat belopp. Nu på morgonen...
Svar
12
· Visningar
1 670
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp