Bukefalos 28 år!

Vad ger man

Status
Stängd för vidare inlägg.
M

Maja_mu

till någon som ska ha barn 3 februari, och har en liten kille hemma på ett år, i födelsedagspresent. Barnen kanske inte är relevant i sammanhanget, men kläder kanske inte är direkt nåt hon behöver eller vill ha nu?! Jag har ingen som helst fantasi, som gravid- uppskattar man att få typ badgrejer o massageolja så får hennes sambo ställa upp med?
:confused:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vad ger man

Det man behöver om man är höggravid på vintern är tex stödstrumpor (finns svarta man kan stå ut med) mammatrosor med höööög mage så magen inte blir kall (finns svarta på kappahl) och över huvudtaget kläder man kommer i...

Men nu har ju hon nyss varit gravid så allt kanske finns..

Hårinpackningar och sånt behövs också för håret blir trist efter förlossningen.

Bor du nära är säkert barnvaktshjälp uppskattat, fy f-n för att vara höggravid med en ett-åring runt knäna :crazy:
 
Sv: Vad ger man

Kanske en sån där värmekudde man lägger in i micron skulle vara något.
Vetekudde har jag för mig att de heter...
De är jättesköna för gravidas trötta och ömma kroppar.

// Anna
 
Sv: Vad ger man

Lite lyx är väl inte fel i den situationen?

Någon god doft, badskum, en gosig morgonrock, varma tofflor, en ask med riktigt fin choklad, fin hudkräm ... typ sånt.

Själv uppskattar jag alltid en god bok och fint brevpapper.
 
Sv: Vad ger man

Hej och tusen tack för tipsen. Det blev en lyxig hudkräm- mycket uppskattat blev det i alla fall.
Bebben i magen var inte planerad kan jag säga, så det blir en nyfödd i februari samt en 16 månaders storebror.. :smirk:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 424
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Barn Gör ett litet inhopp i den läskiga delen av buke 🙀 Vad ger man i present vid dop? Gäller min brorson, typ 2, kanske 3 år gammal...
Svar
19
· Visningar
1 398
Senast: Marty
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 394
Senast: Farao
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 863
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp