Vad gjorde jag för fel?

-Catherine-

Trådstartare
Får man inte fråga i gnägg-forumet om ngn vill träffas över en fika när jag åker till Uppsala imorgon? Jag tyckte jag läste så noga innan jag skapade min tråd, men ngt måste jag ha gjort fel iaf för nu är tråden borta.

Undrar bara så att jag inte gör fler misstag, vad var det som var tokigt med min tråd?
 
Sv: Vad gjorde jag för fel?

Inte hästrelaterad kanske?

Senior, ÄU och U tillåter oftast såna trådar. Beror lite på formulering, men rena träffar brukar inte vara ett problem.
 
Sv: Vad gjorde jag för fel?

Ahhh...så var det förstås, tänkte inte på den biten :o
Klantigt av mig :(

Jag gör ett nytt försök då. Tack för svar!
 

Liknande trådar

L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 089
Senast: Dentaku
·
  • Artikel
Dagbok Jag är stolt och måste få skryta lite och eftersom ingen i vanliga livet känner till mina problem så får ni lyssna på det! Jag har...
2
Svar
20
· Visningar
1 495
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 497
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Hej allesammans. Vill bara höra vad ni tror då jag ligger sömnlös just nu och tänker på detta 😂 Och bara för att tillägga så jag...
Svar
14
· Visningar
2 284
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp