Vad gör du nu då? Del LXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag blåste precis Pälsfröken på möjligheten att få in mat som hon kunde ha chans att servera, humledumle fick inte komma in utan stanna. Pälsfrköen var inne och jag och humlan var på balkongen en sväng.
(En kompis förlorade en katt för en humla :cry:)
 
Snällt av dig, men det går bra så länge jag lägger dem där katten inte når dem. Det är bara lite irriterande att jag måste rusa till sovrummet för att byta fort innan djuren hinner hälsa - vilket inte fungerar med en glad hund som absolut vill säga "hejhejhej!!" :p
 
Jag blåste precis Pälsfröken på möjligheten att få in mat som hon kunde ha chans att servera, humledumle fick inte komma in utan stanna. Pälsfrköen var inne och jag och humlan var på balkongen en sväng.
(En kompis förlorade en katt för en humla :cry:)
:eek: Hur då? Bet humlan katten på något illa ställe?
 
Snällt av dig, men det går bra så länge jag lägger dem där katten inte når dem. Det är bara lite irriterande att jag måste rusa till sovrummet för att byta fort innan djuren hinner hälsa - vilket inte fungerar med en glad hund som absolut vill säga "hejhejhej!!" :p
Låter som lyxproblem, jag funderar på att plasta in allt hemma snart :angel: Men stora blågulahuset har biliga klädrullar, smidigare :D
 
:eek: Hur då? Bet humlan katten på något illa ställe?
Katten högg den, antagligen bränd i svalget gick på några sekunder, vidrigt! Kompisen hann knappt reagera innan katten var borta :cry: Jag fick komma så fort jag kunde och styra upp det hela, lugna matte och ta hand om hennes fina rara kissepojk, underbar kisse.
 
Låter som lyxproblem, jag funderar på att plasta in allt hemma snart :angel: Men stora blågulahuset har biliga klädrullar, smidigare :D
Jag har snarare gett upp om kattens päls, jag skulle dö av utmattning om jag brydde mig :cool: Den är överallt, det är bara så. Det enda positiva är att den samlar ihop sig i tussar, så länge det inte är på någon matta (då får man riva av det). Hon är en ragdoll och pälsen är som ULL.
 
Katten högg den, antagligen bränd i svalget gick på några sekunder, vidrigt! Kompisen hann knappt reagera innan katten var borta :cry: Jag fick komma så fort jag kunde och styra upp det hela, lugna matte och ta hand om hennes fina rara kissepojk, underbar kisse.
:eek: Kvävdes han?
Men usch! :crazy::( Min katt brukar äta bromsar men har aldrig varit några problem.
 
Löjligt trött. Undrar om det beror på droppet, var ju 14 veckor sen sist...:cautious:
Fortfarande igenkänd i receptionen (och på avdelningen) trots uppehållet. Fick en hel kanna saft ("du måste väl dricka mycket om du ammar?!"), extra kudde och många fina ord om lilleman - som lyckades få bajs upp på ryggen och sen även kissa delvis utanför blöjan :p.
Fick tom en sköterska som "barnvakt" medan vi bråkade med min pvk (mina kärl protesterar) och liten var hungrig.
 
13:30-15:30 ska det komma paketlev. hejja hejja nu kan jag inte ens gå ut och röka för då hör jag inte porttelefonen p.g.a byggandet utanför så får se när/om/ifall det kommer lev. snart, sen, aldrig?
Den som törs kan gissa vilket företag det handlar om :angel::nailbiting:

Hejsan hoppsan, framme och alla 3 paketen :banana::bump::bow:
Jag behöver nog ett glas vatten efter den här nervpressen.
Ska jag köpa en lotto nej det hade någon i Partille tagit 208 miljoner på, nyss ja) en triss kanske? har ju en som är vinst sen tidigare under som skett men tänker inte fixa det idag.
 
Jag har en emotionell bergochdalbana just nu!
Försöker landa lugnt! Men det gör jag sällan.
Men det är så jävla jobbigt att vara lycklig och glad och en 30 minuter senare vilja försvinna bara för att pendla tillbaka.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
1
· Visningar
235
Senast: em76
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
10 11 12
Svar
236
· Visningar
9 107
Senast: em76
·
Tjatter Finns det några kedjor där personalen kan göra 20tals make up? Typ Kicks, Lyxx etc? Ev att det blir något sådant partaj framöver och jag...
Svar
0
· Visningar
192
Senast: Rie
·
Svar
1 427
· Visningar
144 095
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp