Vad gör du nu då? Del LXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jobbet??? Så fall är det ju totalt långt från okej :yuck:
Stackare!!!

Ja på jobbet, nu mår jag pyton och kommer förmodligen at vara hemma resten av veckan. Tänk om folk kunde lyssna på den som vet hur farligt sånt jobb är att göra.... Var snäll och offrade mig själv istället för någon under mig.
 
Tack, är skitnöjd! Men inte lika nöjd som Svarta Faran som verkligen älskar att vara där och publiken :)
Det, medelålders byråkrat med dåliga leder mot massa proffs. Kändes rätt bra att kravla sig igenom :)
Blir ju nyfiken, vart har du vart iväg och finns det att läsa/se någonstans? Har ju ingen aning om vem du är så vet inte vad jag ska leta efter :rofl:
 
Så jäkla lack över min otur.. beställde en resa med nextjet Igår.. Idag går de i konkurs.. :arghh: Och inte verkar jag kunna få tillbaka mina pengar heller.
 
Heeeeerregud - det var som att få en smocka av värme rakt in i ansiktet när jag klev in i bussen. O_o
Nu är jag äntligen på väg hemåt!
 
Ja på jobbet, nu mår jag pyton och kommer förmodligen at vara hemma resten av veckan. Tänk om folk kunde lyssna på den som vet hur farligt sånt jobb är att göra.... Var snäll och offrade mig själv istället för någon under mig.
Du har förtjänat att vara hemma! Herregud vad äckligt :eek::eek::yuck::yuck:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
7 532
Senast: em76
·
Tjatter Finns det några kedjor där personalen kan göra 20tals make up? Typ Kicks, Lyxx etc? Ev att det blir något sådant partaj framöver och jag...
Svar
0
· Visningar
180
Senast: Rie
·
Svar
1 290
· Visningar
131 964
IT & mobiler Finns det någonstans i datorn där man kan ändra så att vid radbyte de små bokstäverna fortsätter automatiskt? Inte ändrar till stor...
Svar
6
· Visningar
295
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp