Vad gör min granne?

Hur ser det ut?
Bytt fordon kanske och försöker förvilla oss?
@Voff det behövs en rapport nu när det är skollov och allt i dagarna, kanske händer nya spännande saker då tänker jag som ger oss nya insikter i detta.
 
Hur ser det ut?
Bytt fordon kanske och försöker förvilla oss?
@Voff det behövs en rapport nu när det är skollov och allt i dagarna, kanske händer nya spännande saker då tänker jag som ger oss nya insikter i detta.

De dök upp här i onsdags. Fel dag!!!!
Dessutom kom de så sent som 13.40... de brukar komma strax efter 12.00 annars. Jag skulle precis åka och handla samt hämta sonen.
Kvinnan hade som vanligt en plastkasse som såg ut att vara packad med mjuka saker och mannen hade den gråa filten. När jag kom hem ca 1,5 timmme senare var de redan borta.
Lovet börjar nästa vecka här och då är vi borta en merparten av det. Men lovar att hålla koll denna veckan.

De har kvar den lilla röda volvon.
 
@Voff ledsen men du har husarrest nästa vecka du åker inte längre än till brevlådan eller går till grannarnas fönster och hör sen!! *hytter med hela handen och har en ytterst barsk ton*
Det här måste ju följas i nästa vecka begriper du väl?? ;)
Jag åker nu på lördag ;)
Inga fler rapporter förens tidigast torsdag nästa vecka.
 
Stäckläst hela tråden! Helt underbart spännande!!
Jag är helt övertygad om att se åker dit och har sex! Är det tyst eller väsnas de i stugan?

Har det kollats in genom fönster när stugan står tom? Något rum kanske är inrett inlästa bdsm-stil?
 
Stäckläst hela tråden! Helt underbart spännande!!
Jag är helt övertygad om att se åker dit och har sex! Är det tyst eller väsnas de i stugan?

Har det kollats in genom fönster när stugan står tom? Något rum kanske är inrett inlästa bdsm-stil?
Tyst. Inte ett livsteken. Inte ett lampljus. Hade inte bilen stått där hade man aldrig vetat om att de var där.

För ca 1 år sen pratade de på att hyra ut det och då var ett par vänner till oss där och kikade invändigt på en visning. Inga konstigheter då.
De har renoverat bastustugan och byggt trall, men annars verkar inga byggprojekt ha skett.
 
Ställ dit en babyvakt och tjuvlyssna! De hör allt! :idea::angel:

Haha, det där har jag en kul story om som en mamma berättade för 10-11 år sen när jag gick på öppna förskolan med min son. De hade skaffat en babyvakt på tips från grannen som var så förtjust i sin.
Några veckor efter införskaffandet kom grannen och knackade på med budskapet "vill ni vara snälla och stänga av babyvakten när ni har sex?"
Tydligen hade de på något vis fått in samma frekvens och grannen hade hört allt! :o
 
Tyst. Inte ett livsteken. Inte ett lampljus. Hade inte bilen stått där hade man aldrig vetat om att de var där.

För ca 1 år sen pratade de på att hyra ut det och då var ett par vänner till oss där och kikade invändigt på en visning. Inga konstigheter då.
De har renoverat bastustugan och byggt trall, men annars verkar inga byggprojekt ha skett.
Det är inte så att dom helt enkelt lånar bastun??
 
Det är inte så att dom helt enkelt lånar bastun??
Nej den ser vi tydligt dörren på och in där går de inte. Det är en sån där vedeldad sak som tar flera timmar att värma upp. När grannen är här brukar det börja ryka ur skorstenen redan på förmiddagen in för kvällens bastande :p
 
Jag tycker dina detektivskills är sådäääär:meh:

1. Kolla regnr
2. Identifiera ägaren med hjälp av regnr och dubbelkolla sedan mot fb, ratsit, lokaltidning eller whatever
3. Kolla vem människan lever ihop med
4. Kolla upp hur partnern ser ut, jämför med paret
5. Sätt ihop!

:idea::angel:
Eller hur! På jobbet är de grymt imponerade över mina skills att googla sönder folk.

Vi fick ett litet udda mejl och min chef sa redan efter 30 sekunder: Du har säkert redan koll på vem det här är.
- Jepp :idea:
 
Nej den ser vi tydligt dörren på och in där går de inte. Det är en sån där vedeldad sak som tar flera timmar att värma upp. När grannen är här brukar det börja ryka ur skorstenen redan på förmiddagen in för kvällens bastande :p

Vår vedeldade tar två timmar att värma upp :p
 
Men du kan ju inte åka utan att åtminstone fixa med en vikarie! :arghh:
Tack för back up vi kan ju inte lämna det hela vind för våg när @Voff nu absolut ska susa ner för backarna sikka dumheter och tokiga påhitt när det finns massor av viktiga saker hemma att ta hand om.
@Voff jag anmäler mig som vikarie men får nog bo hos er, blir tufft att pendla speciellt jag som inte har körkort.
Släng bara fram sängkläder så fixar jag resten, ska nog rota mig fram ;)
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det här blir ett långt inlägg men jag hoppas att någon här orkar läsa och kan hjälpa mig. Den 15 december flyttade jag och min sambo...
Svar
10
· Visningar
2 546
Senast: nickan1
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
1 805
Senast: Luff
·
Ekonomi & Juridik Någon som har nåt tips på hur jag nu ska gå tillväga? I november fick jag "överta" en lite av problemhäst (islandshäst) av en svensk...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
12 388
Senast: Korven
·
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i...
2
Svar
33
· Visningar
9 515
Senast: Lisa2014
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp