Vad gör min granne?

Men guuud vad lustigt att ni väckte liv i tråden just idag för idag fick jag veta att huset ska säljas :nailbiting:
Privat försäljning så nya grannar är i princip klara. Det blir ett ungt par (inga av gästerna)
 
@Voff Jag tror inte alls det ska säljas utan är bara en maskering i hela grejen b egriper du väl? Du är på gång att bli vilseledd, gå inte på det!! ;):cry:
Du har all anledning att trädgårdsjobba, rasta hundar, spela kubb eller bjuda in oss alla så ordnar vi ett Påskfirande/påsktåg.
Jag är fortfarande nyfiken och frivillig att köra någon slags storhelgståg.
 
@Voff Jag tror inte alls det ska säljas utan är bara en maskering i hela grejen b egriper du väl? Du är på gång att bli vilseledd, gå inte på det!! ;):cry:
Du har all anledning att trädgårdsjobba, rasta hundar, spela kubb eller bjuda in oss alla så ordnar vi ett Påskfirande/påsktåg.
Jag är fortfarande nyfiken och frivillig att köra någon slags storhelgståg.

Det är besiktning i morgon :(
Och jag jobbar så jag kan inte springa naken i krigsmålning och joddla i trädgården heller. Hade planerat lite offerrök, krigsdans, skumma trummor och annat pyssel i avskräckande syfte.
Men det ligger märgben överallt, det kanske avskräcker om de är lite kännsliga?
 
Hmm lägg en lapp " redan sålt till Bukemaffian" någon som hakar på och delar affären med mig sen ska @Voff få något riktigt ordentligt att fundera på :rofl:

Nästan så du får lägga ut annonsen sen ju, vi kanske kan hitta något och avslöja mysteriet?
 
Hmm lägg en lapp " redan sålt till Bukemaffian" någon som hakar på och delar affären med mig sen ska @Voff få något riktigt ordentligt att fundera på :rofl:

Nästan så du får lägga ut annonsen sen ju, vi kanske kan hitta något och avslöja mysteriet?

De säljer privat till yngre släktingar så min plan är att hälsa på i sommar med en massa sommardrinkar och öl, supa ner dem, pumpa dem upplysningar sen supa ner dem lite till ;)
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det här blir ett långt inlägg men jag hoppas att någon här orkar läsa och kan hjälpa mig. Den 15 december flyttade jag och min sambo...
Svar
10
· Visningar
2 546
Senast: nickan1
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
1 805
Senast: Luff
·
Ekonomi & Juridik Någon som har nåt tips på hur jag nu ska gå tillväga? I november fick jag "överta" en lite av problemhäst (islandshäst) av en svensk...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
12 389
Senast: Korven
·
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i...
2
Svar
33
· Visningar
9 516
Senast: Lisa2014
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra
  • HusdjursGPS

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp