Vad gör min granne?

Är det inte dags för trädgårdspyssel snart? Du kan ju strategiskt utrusta dig med en sekatör eller nått och hänga ute i trädgården innan dom kommer, lite käckt heja och hälsa och typ "ska ni hälsa på *grannens namn*? Jag tror inte dom är hemma, inte sett dom på några dagar/veckor" :angel::D så kanske dom avslöjar nått menar jag.

Tänkte plocka bajs efter hundarna nästa Torsdag. Jag får spara högarna fram till dess så jag har mycket att göra :angel:
 
Känns liiite konstigt att knacka på och fråga alternativt springa ut på altanen och ropa :p

Jag hinner ju aldrig ut! De tar max en minut på sig att ta ur grejerna ur bilen och gå in. Jag får börja lurpassa ute på torsdagarna nu när de är tillbaka!
Meh! Amen OJJJ vad det regnade i helgen! Ville bara höra med er om ni kollat källaren/ växthuset/ friggeboden så att det inte blev översvämning!? Ochförrestenvadgörnivarjetorsdag????
 
Jag tycker dina detektivskills är sådäääär:meh:

1. Kolla regnr
2. Identifiera ägaren med hjälp av regnr och dubbelkolla sedan mot fb, ratsit, lokaltidning eller whatever
3. Kolla vem människan lever ihop med
4. Kolla upp hur partnern ser ut, jämför med paret
5. Sätt ihop!

:idea::angel:
 
Jag tycker dina detektivskills är sådäääär:meh:

1. Kolla regnr
2. Identifiera ägaren med hjälp av regnr och dubbelkolla sedan mot fb, ratsit, lokaltidning eller whatever
3. Kolla vem människan lever ihop med
4. Kolla upp hur partnern ser ut, jämför med paret
5. Sätt ihop!

:idea::angel:

1- Lätt. Det kan jag se från fönstret.
2- Bilen är nog mannens. Han kör alltid.
3-5....orka. Kan inte du göra det?
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det här blir ett långt inlägg men jag hoppas att någon här orkar läsa och kan hjälpa mig. Den 15 december flyttade jag och min sambo...
Svar
10
· Visningar
2 546
Senast: nickan1
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
1 805
Senast: Luff
·
Ekonomi & Juridik Någon som har nåt tips på hur jag nu ska gå tillväga? I november fick jag "överta" en lite av problemhäst (islandshäst) av en svensk...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
12 388
Senast: Korven
·
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i...
2
Svar
33
· Visningar
9 515
Senast: Lisa2014
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp