Bukefalos 28 år!

Vad gör ni? Del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
JAAAAAAAA mer glitter åt granarna :D
Eftersom BARNET vill ha äkta gran inne och jag def. INTE (hatar barrade barr, inte att föväxlas med @Barret som jag :love:). Så vi har samsats i en kompromiss... det blir den vanliga plastgranen, men den ska få så mycket pynt att den inte syns... :p
DET låter som en ypperlig kompromiss! Jag gjorde ett bra försök förra året, tror jag lyckades hänga på nästan varje gren. Men, lär nog bli mer fullt i år :love:
Vi kanske ska skapa oss en julpysseltråd/pysseltråd :idea:
 
Tjoho jag har fått en praktikplats! Tyvärr kanske hos ett företag där jag nog inte lär mig så mycket nytt eller har så mycket att göra, men det är i stan och jag slipper pendla och det känns skönt.
Har nyss kommit hem från stan, det var visst matmarknad så lunchen fick bli en känguru-burgare, första gången jag provar det, men det var inte nå särskilt med det. Och jag erkänner, min karaktär är svag. Jag har köpt engelsk fudge för 285 kr + franska bakverk för 65 kr :o:nailbiting:
 
Tjoho jag har fått en praktikplats! Tyvärr kanske hos ett företag där jag nog inte lär mig så mycket nytt eller har så mycket att göra, men det är i stan och jag slipper pendla och det känns skönt.
Har nyss kommit hem från stan, det var visst matmarknad så lunchen fick bli en känguru-burgare, första gången jag provar det, men det var inte nå särskilt med det. Och jag erkänner, min karaktär är svag. Jag har köpt engelsk fudge för 285 kr + franska bakverk för 65 kr :o:nailbiting:
Grattis! :)

Min karaktär jobbar på att låta bli den tårta som står i kylen här... :angel:
 
Packar eller rättare sagt försöker. Jag har lite alltid svårt att veta vad jag ska packa ner. När jag väl bestämt mej så går det snabbt. Men det är ju det där med att bestämma sig :D
 
Då vart hjärnan scannad och kollad. Den var hel och satt där den skulle men jag får inte göra typ nånting tills huvudvärken är borta och några dagar till. Får inte ens jobba, och jag som precis fick ett jobb :banghead: och det är dessutom en behovstjänst så här inför jul.
Mutter, dålig tajming.. Dessutom har underkäken svullnat upp och blivit blåspräcklig. Inget hårt godis för mig i helgen inte..
 
Då vart hjärnan scannad och kollad. Den var hel och satt där den skulle men jag får inte göra typ nånting tills huvudvärken är borta och några dagar till. Får inte ens jobba, och jag som precis fick ett jobb :banghead: och det är dessutom en behovstjänst så här inför jul.
Mutter, dålig tajming.. Dessutom har underkäken svullnat upp och blivit blåspräcklig. Inget hårt godis för mig i helgen inte..
Nej vad surt! :(
Krya på dig!

Sitter och väntar på att få åka hem någon gång, det är varmt som en jäkla bastu härinne, min nacke tar kål på mig, huvudet värker och jag borde gå och dricka något.
 
Kör en skafferirensning, och inser, salt, har det nån bäst föredatum? :confused: Och när ska man kasta havregrynen som legat i en plastbutta sen gud vet när?
 
I övrigt har jag kört slut på hjärnan med matematik idag och hittat på en övning till eleverna i morgon så att de kanske kommer ihåg allt de ska lära sig av mig.

Försöker läsa Ulysses men den har svårt att koncentrera mig. Men har jag klarat av Tristram Shandy (kanske tidernas tråkigaste bok i mitt tycke) så ska jag ta mig igenom denna!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 551
Senast: Blyger
·
Hästhantering Hej! Jag skulle behöva lite tips och råd från er kunniga. Jag har en tvåårig valack som är mer vild än tam och i stort sätt omöjligt...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 150
Senast: co-SMAD4
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
23 674
Hundhälsa Hej, jag känner mig väldigt handfallen inför situationen jag är i, behöver alla tips, råd och synpunkter som finns. Jag känner att jag...
Svar
7
· Visningar
4 492
Senast: s957
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp