Bukefalos 28 år!

Vad gör ni? Del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det går bra nu.... andra gången den här veckan som Volvo fått skicka ut en bil för att lastbilen havererat, tack och lov inte samma lastbil vid de olika tillfällena.
Idag rök en slang till styrservon, jättekul att försöka styra då, tungstyrt så de hette duga.... (>_<)
12076860_1099121466785365_1966929396_n.jpg
 
Så, dags för lite kvällsmat, rostat bröd och en smoothie. Och ett te jag typ hade glömt av, men hittade igen när jag städade i skafferiet, "karibien" heter det och är grönt te med bla honungsmelon i, lite väl smaklöst men ändå gott. Och ska kolla på hela sverige bakar :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 300
Hästhantering Hej! Jag skulle behöva lite tips och råd från er kunniga. Jag har en tvåårig valack som är mer vild än tam och i stort sätt omöjligt...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 856
Senast: co-SMAD4
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 642
Hundhälsa Hej, jag känner mig väldigt handfallen inför situationen jag är i, behöver alla tips, råd och synpunkter som finns. Jag känner att jag...
Svar
7
· Visningar
4 471
Senast: s957
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp