Bukefalos 28 år!

Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har roat mig med en matförgiftning sen inatt någon gång. Har dock tagit mig mina elva mil till jobbet och funderar på att försöka äta något. Magen kurrar!
 
Har bytt till öl.

Trodde att Moonstone war en krim historia, men det är ju en komedi :rofl: Eller vad sägs om den här lysande passagen:

"...how the Evil on lies in wait for us in all the most apparently innocent actions of our daily lives.The chapters best adapted to female perusal are 'Satan in the Hair Brush'; 'Satan behind the Looking Glass'; Satan under the Tea Table'; 'Satan under the Window'.

.....I handed it to her open at a specific passage....Subject: Satan among the Sofa Cushions."

:rofl:
 
Jag vill göra pärlplattor, men vet inte hur jag ska få till figurerna, vill göra super mario och pokemon typ.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Min sambo blir 30 den 14 september, en torsdag. Har köpt en present men tänkte även bjuda ut han på middag samt har bokat privat spa i 2...
Svar
2
· Visningar
809
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
18 19 20
Svar
380
· Visningar
14 597
Senast: Mirre
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
10 342
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 599

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp