Bukefalos 28 år!

Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur får du plats med alla? :eek:
Jag har 5, eller ja 4 egentligen eftersom 2 är ihopbyggda numera och jag har svårt att hitta nya ställen utan att det ser plottrigt ut.

Jag har fyra (eller egentligen tre då två hör ihop) och det finns hur mycket utrymme som helst kvar :) Tyvärr låg tatuerings stället med bra rykte här i Krabi för långt borta för att jag ska orka masa mig dit! Får spara ihop till den stora jag vill ha istället.
 
Byggt tre pärlplattor, men bakplåtspappret fastnade när jag strök :down::rage: Skitpapper. Skulle inte använt det, även bullarna fastnade när jag har använt det bakplåtspappret. Billigt skit. Gör om, gör rätt :banghead:
 
Byggt tre pärlplattor, men bakplåtspappret fastnade när jag strök :down::rage: Skitpapper. Skulle inte använt det, även bullarna fastnade när jag har använt det bakplåtspappret. Billigt skit. Gör om, gör rätt :banghead:

Vad bygger du med för storlek? Mini, Midi eller Maxi?
 
Vad bygger du med för storlek? Mini, Midi eller Maxi?
Haha photopearls :p Jag hade ett megastort projekt tidigare, som jaganvände photopearls till, runda slängar 75 000 pärlor, bilden blev 1,5x1 meter. Dock blev ju det problem efteråt hur fan jag skulle hitta en ram eller nått så jag kunde hänga den på väggen. Vilket jag inte hittade. Så jag har börjat plocka ihop dom igen. Vilket tar lite tid, då dom är klistrade med sån dubbelsidig tejp-ark som man köper till photopearls :wtf: Så jag använder dom pärlorna eftersom jag då har runt 80 000 såna hemma :meh:
 
Haha photopearls :p Jag hade ett megastort projekt tidigare, som jaganvände photopearls till, runda slängar 75 000 pärlor, bilden blev 1,5x1 meter. Dock blev ju det problem efteråt hur fan jag skulle hitta en ram eller nått så jag kunde hänga den på väggen. Vilket jag inte hittade. Så jag har börjat plocka ihop dom igen. Vilket tar lite tid, då dom är klistrade med sån dubbelsidig tejp-ark som man köper till photopearls :wtf: Så jag använder dom pärlorna eftersom jag då har runt 80 000 såna hemma :meh:

Använder du de pärlorna som "vanliga" Hama? Fick lära mig när jag tänkte göra samma sak att det är olika plast, så det kanske är därför det inte fungerar för dig när du ska stryka dem?
 
Använder du de pärlorna som "vanliga" Hama? Fick lära mig när jag tänkte göra samma sak att det är olika plast, så det kanske är därför det inte fungerar för dig när du ska stryka dem?
Googlade, och enligt Photopearls själva så ska man kunna stryka dom, men för att garantera ett bra resultat rekommenderar dom att man ska använda klisterarken. Men inte så lämpligt med klister när man tänkt göra för att hänga i julgranen :laugh:

Tror det är bakplåtspappret som är kasst, att det fastnar för den sakens skull.
 
Dags att hoppa i stallkläder och ta sig ut till hästen. Den här helgen är förmodligen sista chansen jag har att rida då hon ska åka hem. Men inte känner jag mig mer sugen för det :/
 
Somnade som en stock i sängen, skulle bara blunda lite. :o Två timmars sömn blev det. Drömde att jag skulle sätta upp "stater på väggen" istället för en tavla, näe, förstår ingenting.
 
Klockan ar nastan 8 am har och jag sitter och vaknar med en kopp kaffe. Om nagon halvtimma ar jag nog vaken, da lastar jag in hundarna i bilen och aker till skogs for en promenad ... har maste vi rensa en hel massa stickiga bjornbars buskar innan vi kan utnyttja den hektar mark som tillhor for att ha hundarna springande i skogen. Det ar banne mig bjornbar precis over allt.
 
Förresten, visst är det lite ok för mig att vara lite skadeglad? Familjens Floridaresa har inletts med ösregn, för blåsigt för bad och boende som var en besvikelse på alla plan. :angel: Visst är det synd om dem, men det är väl lite karma också? ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Min sambo blir 30 den 14 september, en torsdag. Har köpt en present men tänkte även bjuda ut han på middag samt har bokat privat spa i 2...
Svar
2
· Visningar
806
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
16 17 18
Svar
357
· Visningar
13 200
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
10 213
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 299

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp