Vad gör ni med era barn trots att ni "vet" att det är fel??

Sv: Vad gör ni med era barn trots att ni "vet" att det är fel??

VA? Vad är varm mat för nåt? Jag minns inte riktigt. :angel::d:rofl::D
 
Sv: Vad gör ni med era barn trots att ni "vet" att det är fel??

Har fått för mig att AD-dropparna är superviktiga? Bvc har i alla fall sattit skräck i mig, så jag har inte missat ge dom en enda gång (har flaskan vid skötbädden) :p. Däremot låter jag Miranda titta på tv4 på morgonen när vi ligger och myser i sängen :angel:. Ligger bland massa katter och hundar gör hon också trots att det ska vara allergiframkallande enligt bvc.
 
Sv: Vad gör ni med era barn trots att ni "vet" att det är fel??

A:et spelar inte så stor roll, men D-vitaminerna är viktiga för kalciumupptaget och -omvandlingen = jätteviktigt för skelettet. Det är inte ovanligt med D-vitaminbrist här uppe i solfattiga norden.

Jag fick världens kolik av AD-dropparna när jag var liten. Och mina syskon oxå. Så mamma slutade helt enkelt att ge det. Och vi har då blivit normalt funtade människor allihop:D

Självklart finns det en anledning till att man ska ge dom, och dom är säkert jättebra oftast.

Här glöms de oxå.
BVC frågade oss om vi inte behövde en ny flaska nu när Jason var på 1-års kontroll för en månad sen. Visst svarade vi...
åkte hem och ställde den med de andra två vi fått som knappt är öppnade....:crazy::o
 
Sv: Vad gör ni med era barn trots att ni "vet" att det är fel??

Morgontandborstningen, AD-dropparna, tv:n står på för ofta...
Choklad när vi känner för det, väldigt sällan faktiskt ändå.
Och ja just ja, värst av allt måste väl vara att dottern får sitta i mitt knä när jag kör bil de sista typ 100-meterna hem när hon är för gnällig eller trött (enskild grusväg, ingen trafik öht).
 
Sv: Vad gör ni med era barn trots att ni "vet" att det är fel??

gröt är inte gott!

klok dotter du har... ;) ;) ;)

Jag kom på en sak till, jag glömmer AD-dropparna !
Du får göra som mina bröders far, han har en lapp på kylskåpsdörren där det står glöm inte AD-droppar... Det är bara det att bröderna är 19 år idag och har garanterat inte ätit AD droppar hos honom sedan -91... Det var en som påpekade det för några år sedan och fick till svar att det kan vara bra att ha för ev barnbarn... ;);)
 
Sv: Vad gör ni med era barn trots att ni "vet" att det är fel??

Du får göra som mina bröders far, han har en lapp på kylskåpsdörren där det står glöm inte AD-droppar... Det är bara det att bröderna är 19 år idag och har garanterat inte ätit AD droppar hos honom sedan -91... Det var en som påpekade det för några år sedan och fick till svar att det kan vara bra att ha för ev barnbarn... ;);)

:rofl: I början var det lugnt, då gav jag ad-droppar samtidigt som jag tog mina p-piller.

Men nu är det sämre med de, och lappar missar jag nog ändå. Så de 1a jag gör på morgonen, ens innan jag byter nattblöjan, är AD-dropparna.
 
Sv: Vad gör ni med era barn trots att ni "vet" att det är fel??

klok dotter du har... ;) ;) ;)

Du får göra som mina bröders far, han har en lapp på kylskåpsdörren där det står glöm inte AD-droppar... Det är bara det att bröderna är 19 år idag och har garanterat inte ätit AD droppar hos honom sedan -91... Det var en som påpekade det för några år sedan och fick till svar att det kan vara bra att ha för ev barnbarn... ;);)

Idag finns det ju oljebaserade ad-droppar man inte behöver ha i kylen :idea:. Såå mycket lättare att komma ihåg när man kan ha dem ståendes vid blöjorna!
 
Sv: Vad gör ni med era barn trots att ni "vet" att det är fel??

Idag finns det ju oljebaserade ad-droppar man inte behöver ha i kylen :idea:. Såå mycket lättare att komma ihåg när man kan ha dem ståendes vid blöjorna!

Det var precis vad jag tänkte när Jason var nyfödd...
Funkade väl sådär, han fick varannan/var tredje dag i några veckor...
Sen glömdes det bort i alla fall...:crazy::angel::o
 
Sv: Vad gör ni med era barn trots att ni "vet" att det är fel??

kl

Jag låter Sam sova i bilstolen när han somnat när vi kört bil. Jag kan låta honom sova där i två tre timmar fast man inte ska ha dem längre än en timme, annars knäcks ryggen på dem eller nåt...
 
Sv: Vad gör ni med era barn trots att ni "vet" att det är fel??

ooops.....

efter att han vuxit ur båda sina babysitters viktmässigt på bara 1-2 månader så använde vi babyskyddet som sitter... uj uj....

nu sitter han mest i vårt knä, matstolen eller ligger på golvet
 
Sv: Vad gör ni med era barn trots att ni "vet" att det är fel??

Mutar
Hotar
Skriker
Viftar med pekfingret
Låtsas att jag inte hör när de använder fula ord
:eek::o

merman - med två tjejer på 14 och 16:love:
 

Liknande trådar

Småbarn Vi har en kille som blir 3 år i april och en bebis på 2 månader. När sonen blev 2 år började han bli mer och mer trotsig och i höst nu...
2
Svar
34
· Visningar
5 195
Senast: Guldaskig
·
Småbarn Vi har fått problem med läggningen av vårt barn (16 månader). Ofta tar det minst en timme även om han är trött (har tagit tre) och om...
2
Svar
33
· Visningar
5 444
Senast: imzork
·
  • Låst
Övr. Barn Så är det bara att inse att man är i nästa fas. Dottern ca 2år och 8mån lärde sig för ett par månader sen att klättra ur sängen, för...
Svar
13
· Visningar
1 147
Senast: ny hästägare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp