Vad gör ni? nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska sy gardiner, maken fick köpa nytt tyg på vägen hem för det ena är MIA någonstans. Nu är huset städat i alla fall så nu kanske jag får ro att jobba :)
 
Gråter och gråter. Idag är det ett år sen min älskade häst fick galoppera vidare och jag saknar honom så jävla mycket! :cry:
 
Saknar mina tjejer igen. Nu sitter och tittar pa bilder pa vad kul hundarna haft idag. De har varit hos en av hojdarna pa Nose Work och jobbat i tva dagar. Princess Diva bara ler :love: Aven Mandy alskar det, men hon ar mer allvarligt lagd.

Princess Diva "ready to go".
IMG_1573_zps2nfocetc.jpg


Har ar det ... I ladan.
IMG_1614_zpsy0w5sn0q.jpg


Letar ...
IMG_1592_zpspaehtdol.jpg


Har ... Men HAR sager jag ju ... skynda er nu att tala om hur duktig jag ar pa att hitta lukten sa jag kan fa min godis nagon gang!
IMG_1620_zpsbni2jk57.jpg


Miss Mandy hade ocksa kul ... men Miss Allvarlig demonstrerar mest med svansen
IMG_1522_zpseafcedfz.jpg
 
Sitter och förbereder mig för sängen, håller på och vänder tillbaka dygnet inför nästa vecka. Ska inte glömma att ställa alarmet också så jag kommer upp i vettig tid också.
 
Funderar på hur tusan man ska orka/motivera sig till att ta tag i alla måsten efter jobbet inkl städning av lägenhet
 
Trött och mår illa. Jippi. Men sånt är väl livet ibland, det blir förhoppningsvis bättre imorgon. :)

Bestämde att jag ska försöka få upp Mulle på släpet och åka iväg till dotterns gamla ridskola och rida lite med hennes gamla ridlärare. Ska bli kul. Och jag ska mysa med alla ponnierna, får väl se om jag kommer ihåg min egen häst, men dottern gick ju där i 8 år innan hon blev för lång så man känner ju pållarna så väl och saknar allihop. :love:
 
Inser att jag är väldigt förtjust i Carina Berg, älskade henne och Meltzer på resa och Carinas nya program Ett jobb för Berg verkar bli lika bra. Men så har jag kanske lite dålig humor när hon sitter och fnissar över att ha druckit lite för mycket bubbel! :love:
 
Saknar mina tjejer igen. Nu sitter och tittar pa bilder pa vad kul hundarna haft idag. De har varit hos en av hojdarna pa Nose Work och jobbat i tva dagar. Princess Diva bara ler :love: Aven Mandy alskar det, men hon ar mer allvarligt lagd.

Princess Diva "ready to go".
IMG_1573_zps2nfocetc.jpg


Har ar det ... I ladan.
IMG_1614_zpsy0w5sn0q.jpg


Letar ...
IMG_1592_zpspaehtdol.jpg


Har ... Men HAR sager jag ju ... skynda er nu att tala om hur duktig jag ar pa att hitta lukten sa jag kan fa min godis nagon gang!
IMG_1620_zpsbni2jk57.jpg


Miss Mandy hade ocksa kul ... men Miss Allvarlig demonstrerar mest med svansen
IMG_1522_zpseafcedfz.jpg
Jättefina hundar du har!!
Blir glad i hjärtat när jag ser normalbyggda Rottisar :love:
Var på utställning hela helgen och såg såååå mycket feta Rottisar (och även en hel del andra raser).
Varför? varför? Varför?:cry:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
6 097
Senast: bettysmatte
·
Relationer Vet inte ens vart jag ska börja. Fick starta ett anonymt konto för jag känner att jag måste få skriva av mig lite just nu. Igår blev...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
14 238
Senast: Bulldoozer
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 335
Senast: Hazel
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 831
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • När har ni vänt barnen framåt?
  • Aubergine

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp