Vad gör ni? nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Spontant tycker jag den första @Malin L
Men det beror ju mkt på hur du kombinerar med tex kavaj, accessoarer, skor, hår, smink osv!
 
Jag kollar på film och pratar med bebisen som lever runt i magen :love:
Å hänger på buke såklart :p

Funderar på om jag ska orka ta fram nya mobilen jag fick i present i helgen och ladda upp den över natten och kanske börja använda den. Helt otroligt att den fortfarande ligger kvar i sin förpackning egentligen :p
 
Spontant tycker jag den första @Malin L
Men det beror ju mkt på hur du kombinerar med tex kavaj, accessoarer, skor, hår, smink osv!
Jag är ganska sparsam överlag med både accessoarer och smink så jag har bara tänkt att ha några nätta örhängen och arband. Alla klänningar tänkte jag kombinera med olika rosa koftor i olika nyans och lite finare snitt.
Håret vet jag som vanligt inte vad jag ska göra med.
 
Jag hade tagit den rutiga (överst) mest för att mina rosa Jimmy Choo skulle passa till.

Ja accessoarer och styling är det viktigaste!

Själv har jag införslaffat denna... intalade mig själv att den kommer passa till ALLT! Hahaha kaozz...

fendifox.jpg
 
Jag kan helt klart se den till allt från jeans och T-shirt till slottsgala. Du skulle platsa i alla reportage från galan (på första sidan).
Har du köpt den blå pälsjackan eller behöver du mer övertalan?

Haha bra support där! :bow:
Nej jag hoppade den blå pälsjackan efter tusen och åter tusen provningar. Den sitter helt enkelt inte fint på mig pga mina taxben etc.. Tänker införskaffa ngn annan blåaktig päls är tanken... I-landsproblematiken hopar sig :p

Har ju denna gula också kom jag på! Hittade den i garderoben igår, hade helt gömt :o

check1_0.jpg
 
Jag fick 2:a i syslöjd för att "det kanske är lite hårt, men någon måste ju få det...".

Jag varken var eller är något större fan av min syslöjdsfröken. Inte för att jag har någon större talang men jag hade å andra sidan en viss kreativitet med textilier som hon lyckades döda totalt. Nu syr jag på sin höjd i en knapp.
Var det det betygssystemet där majoriteten fick 3, en mindre del 2 och 4 och några få 1 och 5?
https://sv.wikipedia.org/wiki/Relativa_betyg
 
Var det det betygssystemet där majoriteten fick 3, en mindre del 2 och 4 och några få 1 och 5?
https://sv.wikipedia.org/wiki/Relativa_betyg

Hon hade det tänket även om det här hände då man höll på att sluta med relativa betyg. I vilket fall blev det ju fel eftersom det inte fanns några standardiserade test att utgå från just i syslöjd. Min kompis, som fick femma och vars mamma var bekant med läraren i fråga, blev väldigt upprörd över mitt betyg. Min äldre bror, som haft samma lärare och kommit på kant med med henom suckade mest och tyckte att det var trist att jag fick lida för hans synder...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
6 093
Senast: bettysmatte
·
Relationer Vet inte ens vart jag ska börja. Fick starta ett anonymt konto för jag känner att jag måste få skriva av mig lite just nu. Igår blev...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
14 231
Senast: Bulldoozer
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 331
Senast: Hazel
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 831
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp