Bukefalos 28 år!

Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på om det är värt att dra till Carin Wester utförsäljning
 
Har just kommit hem efter att ha skickat iväg nya stora bärbara datorn för (garanti?)reparation.
Den har aldrig fungerat riktigt från början, hänger sig med jämna mellanrum.
Tur att "gamla Bettan" finns kvar. Stationär dator med Windows XP....
 
Tittar pa Yard Crashers och dricker kaffe. Jag tar nog en kopp till innan jag satter fart pa dagen. Det ar helgdag har sa jag kan ta det lite lugnt i dag. :p
 
Äter lite och tittar på gamla Vänner-avsnitt och funderar på vad sjutton jag ska hitta på för att kunna tjäna pengar på något sätt som är roligt istället för själsdödande
 
Äter lite och tittar på gamla Vänner-avsnitt och funderar på vad sjutton jag ska hitta på för att kunna tjäna pengar på något sätt som är roligt istället för själsdödande

Tyvärr är ju det som är själsfrämjande sällan högavlönat... Har aldrig varit högavlönad, men har nu valt att studera för att förhoppningsvis få ett mer själsfrämjande jobb i framtiden
 
Har fatt ut alla sopor i dag. Phu. Nu blir "min" sopgubbe arg igen da jag har tva tunnor och ett berg av sopor. :nailbiting: Jag far gomma mig nar han kommer annars talar han surt om att jag ska ta upp mina sopor till vagen VARJE vecka och att han minsan har en "bum" hoft och inte gillar att jag sparar (jag glommer) och vanligen bara tar upp soptunnan varannan vecka. Har star vi och hukar oss bakom ett trad eller huset nar han kommer. :grin:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 386
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 108
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
2 974
Senast: vallhund
·
Äldre Vad gör folk? Ja, världens mest difusa fråga men det är precis det jag undrar :p Jag har på sistone funderat en del på vilken liten...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 981
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp