Bukefalos 28 år!

Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tyvärr inte (tror inte @Monstermom skulle vilja betala för det :p) :D Det är snarare kalas a la Norrland (fast vi köper inte starksprit, det brukar gästerna ordna själv... :nailbiting:). Årliga bbq för ett av företagen jag jobbar för, en liten tillställning på 30-40 pers (japp, jag förbereder och handlar allt själv).

Äsch.. "You raised my hope and dashed them quite expertly sir. Bravo!"
 
Tvättar, diskar, mailar, kollar på hem till gården, spanar på katten som kniper för allt hon är värd och låtsas som ingenting :p och planerar.....multitasking deluxe!
 
Tyvärr inte (tror inte @Monstermom skulle vilja betala för det :p) :D Det är snarare kalas a la Norrland (fast vi köper inte starksprit, det brukar gästerna ordna själv... :nailbiting:). Årliga bbq för ett av företagen jag jobbar för, en liten tillställning på 30-40 pers (japp, jag förbereder och handlar allt själv).
Nu är jag besviken.
Trodde det far drak och enhörningsfest som du skulle ordna, ju... :mad:
Själv orkar jag inte
 
Åt just en rostad macka med marmelad och en snickersglass till frukost. Går ut på instagram och kollar på folks grönsaks och fruktjuicer. Story of my life :P
Nu ska jag promenera iväg och ta ett glas rosé i solen
 
Hemkommen från jobbet. Ligger och slappar i soffan och försöker ladda om inför avslutningskväll på fritids. Har ingen lust, men vad gör man inte för dina barn? :meh:
 
Har varit ute och sparat med hundarna och sitter nu och funderar pa alla samtal jag behover ringa i dag. Jag kanner tydligt att jag behover en pedikyr ocksa ... Det far nog bli en trip till sta'n i dag igen.
 
Just nu har jag precis avslutat ett sk "jobbmöte" på en strategisk plats ;)

11348142_1618515918390115_174651256_n.jpg
 
Har skrivit under på fel ställe, och gjort någonting riktigt jävla korkat, som bara drabbar mig själv men som känns satans så surt.
 
Nojar lite....när jag var ute och stängde till hönsen så knäcktes en rejäl gren precis utanför staketet och jag hörde något röra sig i närheten.. Det är ett slags buskage där och inga vilda djur håller till där. Jag trodde det var hönsen först som fått för sig att sova ute men det lät för mycket och hönsen var ju inne :cautious: Så nu nojar jag lite...stod det någon där ute som jag inte såg? :nailbiting:
(och nej jag har inte sett nån skräckfilm i kväll :p)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 264
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 082
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
2 935
Senast: vallhund
·
Äldre Vad gör folk? Ja, världens mest difusa fråga men det är precis det jag undrar :p Jag har på sistone funderat en del på vilken liten...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 934
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp