Bukefalos 28 år!

Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haft en skön sovmorron. Nu latar jag mig framför datorn med kaffe i handen.

Tänkte ta mig en joggingtur innan duschen, så kanske dags att börja röra på sig...
 
Sitter med kaffekoppen framfor CNN och tittar pa oversvamningarna i Texas och Oklahoma. Floden har stigit over 10 meter i Texas och det regnar fortfarande. Ugh.

Pa en gladare note sa ar den nu officiellt sommar har. Det ar dimma i dag ... och har vi tur kan det tankas regna i morgon. :D
 
Det låter ju kanon @athena_arabians !!! :up:

Just nu sitter jag i soffan, klappar på hunden som ligger bredvid såhär och myser. I vanlig ordning ;)

11247119_422313144608104_751588635_n.jpg
 
Prokrastinerar, borde jobba med min hemtenta, men surfar på hästgårdar och drömmer istället... Skulle plugga hela dagen, men åkte med systers ponny på återbesök på klinik och sen jag kom hem har jag inte kommit igång igen, tur jag hann med lite grann i alla fall innan jag åkte
 
Har kommit fram till att det finns nagot jag BEHOVER, pa varsta mojliga satt. :angel: Jag hade tappat min iPhone 6 sa den gick sonder:meh: men kanner mig sjalv sa jag har alltid forsakring pa telefonen (efter den andra telefonen som blev sondertrampad av en hast) sa jag akte ner till 'Apple Store' for att fa en ny ... Medan min gamla backades upp och den nya instalerades tittade jag pa displayen bakom disken ... av apple watch. VILL HA!:love: MASTE HAO_o Men forsoker intala mig sjalv att jag kanske bor vanta lite ...
VILL HA! vi var se hur lange jag haller ut. :cautious:

Finns det nagon har som har en? Beratta om naktdelar. Jag behover bara hora om naktdelar. Fordelar ser jag manga.
 
Senast ändrad:
Funderar på när Mälar-Russ ska lägga ut anmälan till utställningen som har sista anmälningsdag 12/6.

Jag har iaf betalat :D

I övrigt har jag ont i magen idag igen och dricker te. Börjar bli lite orolig för magen, igår gjorde det rejält ont. :crazy:
 
En surströmmings-queer-knutte-fest med arabiskt tema? *håller tummarna*

Här taggas det inför eftermiddagens exjobbsredovisning. Bara en himla massa pill kvar, sen är jag klar med skolan!

Tyvärr inte (tror inte @Monstermom skulle vilja betala för det :p) :D Det är snarare kalas a la Norrland (fast vi köper inte starksprit, det brukar gästerna ordna själv... :nailbiting:). Årliga bbq för ett av företagen jag jobbar för, en liten tillställning på 30-40 pers (japp, jag förbereder och handlar allt själv).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 432
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 132
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 012
Senast: vallhund
·
Äldre Vad gör folk? Ja, världens mest difusa fråga men det är precis det jag undrar :p Jag har på sistone funderat en del på vilken liten...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 993
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Skällande små hundar, ägarnas fel?
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp