Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har plockat lite pa morgonen men fastnade framfor morgon TV igen. Nu ar klockan 9 am och morgon programmet ar mest om Texas (floden steg over 10 meter pa tva timmar over natten. 21 doda i oversvamningar och det fortsatter regna) och borjar upprepa sig ... dags att starta dagen.
 
Jag har plockat lite pa morgonen men fastnade framfor morgon TV igen. Nu ar klockan 9 am och morgon programmet ar mest om Texas (floden steg over 10 meter pa tva timmar over natten. 21 doda i oversvamningar och det fortsatter regna) och borjar upprepa sig ... dags att starta dagen.
:nailbiting: Jag sitter och kollar på bilder. Påminner mig om dokumentären om Atlantis/vulkanutbrottet på Thera jag såg häromdagen. Förskräckligt.
 
:nailbiting: Jag sitter och kollar på bilder. Påminner mig om dokumentären om Atlantis/vulkanutbrottet på Thera jag såg häromdagen. Förskräckligt.

Det ar helt sanslost vad vader kan stalla till pa kort tid. Jag ar glad att jag redan bestamt att inte aka tvars over USA, och darmed Texas och Oklahoma, riktigt annu. Jag vantar tills slutet pa sommaren.
 
Försöker hindra mig själv från att köpa dekadent fluffiga handdukar av egyptisk bomull från mitt favoritmärke. Funkat hittills men de är ju på vansinnigt extrapris... :nailbiting:

Vi får se hur det går ;)

Det gick inget bra ;) Det blev bla ett badlakan i fawn från Plush-serien:

61165_40758085
 
Vilken har du köpt?
Är den bra?
Den är från C3, med två flaskor med lock. Än så länge är jag nöjd, har ett par kompisar som har haft den ett tag och fortfarande trivs med den. Så inget att klaga på, det får plats rätt mycket i flaskorna också vilket jag gillar!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 109
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 040
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
2 881
Senast: vallhund
·
Äldre Vad gör folk? Ja, världens mest difusa fråga men det är precis det jag undrar :p Jag har på sistone funderat en del på vilken liten...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 860
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp