Bukefalos 28 år!

Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag bestamde mig och akte in till stan och fick bade manikyr och pedikyr. Jatte skont och en trevlig pratstund med vietnamesiskan som tog hand om mig. :) Nu har jag packat nagra lador till och fastnat i soffan framfor TVn igen. Checken for "farm equipment", traktorn med alla tillbehor, grasklipparn, och allt annat har kommit och finns hos advokaten nu. :D 13 dagar till och vi ager inte farmen langre. Jag vet inte riktigt om jag ska skutta och dansa ... eller om jag ska satta mig i ett horn och snyfta. :p
 
Vaknade 3.30 av att katterna försökte gräva sig ut genom köksdörren. Hade precis lugnat ner mig och börjat småslumra igen när de började om att låta för 5 minuter sedan :( Detta kommer bli en lång dag.
 
Vridit och vänt på mig hela natten känns det som. Nog lika bra att gå upp fastän klockan inte ringt än. Får nog ta med ett par Alvedon till jobbet idag :meh:
 
På jobbet. Alldeles strax dags att resa sig och köra igång igen efter förmiddagsfikat. Lång dag idag, möte på eftermiddagen dom drar över min sluttid med en timma.
 
sitter på granntantens balkong, dricker kaffe och fixar med bloggen medan hon solar i bikini och läser Svensk Damtidning :cool:
 
Äter sen frukost, väntar på att det ska bli dags att åka till flygplatsen för att åka hem och har ångest för att jag är så himla dålig på att göra saker i tid, måste liksom alltid dra ut på det tills det är försent :(
 
Precis kommit in efter en ridtur på ett par timmar på mysiga små stigar och skogsvägar ihop med en kompis och mina bägge hästar. Kastat i mig lite mat och är nu trööött. Borde rasta hunden också men kroppen vill vila. Känner mig lite febrig och förkyld och ont i kroppen. Bättre att vila sen köra och jobba!!
 
Just nu äter jag lunch och väntar på att "En man och hans fruar" ska börja. Fascinerande att man vill dela sin man, jag skulle inte ens acceptera att dela min sambo med 1 fru och de är 4 fruar :eek: :D
 
Precis kommit hem från veterinären med min lilla terrorist som fått somna in. Det gick snabbt och lugnt, väldigt bra veterinär.
 
Just kommit hem från frissan.
Kl 14 ska jag vara hos massören.
Sen bör jag väl vara precis som ny...?
 
Gråtit en skvätt i skolan. Känner mig rätt värdelös. Vill gå hem men då lär jag ju få skit över det med.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 263
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 080
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
2 933
Senast: vallhund
·
Äldre Vad gör folk? Ja, världens mest difusa fråga men det är precis det jag undrar :p Jag har på sistone funderat en del på vilken liten...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 934
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp