Vad gör vi? CI *101

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sambon skulle till lagret en snabbis för att packa några få ordrar som ska skickas imorgon bitti och möta upp en ÅF som skulle hämta saker . När han är på väg rasar det in en massa storordrar. Plus att han behövde fixa en del provpåsar åt ÅF som ska till Falsterbo. Så från att tro det skulle ta ca 2 h så blev det nog en heldag med sen kväll.
Vovvi och jag får grilla själva kanske..
 
32 grader nu. Ser till att få i mig vätska och fruktågrönt 😇
20190630_175245.jpg
I ett pint-glas :angel:
 
Lämnat löneanspråk för inhoppsjobbet -vilket godtogs- ordnat med djurvakt, så den ömma modern tar hanen samt hälsar på det vita weirdot och bästa vännen tar hand om brudarna. Skönt att ha den biten klart redan och i morgon ska jag få reda på menyn, arbetstiderna och såna detaljer och sen är allt rörande det inhoppet klart och färdigt i god tid :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 158
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 375
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Svar
3
· Visningar
637
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
29 777
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra blötmat
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp