Bukefalos 28 år!

Vad gör vi CLXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i soffan efter att ha varit ute pa dagens arenden. Har stallt in mina ordinarie planer idag och lag istallet i sangen till 11. Har tvattat och bytt sangklader, handlat stadmaterial och mat till tva storkok som jag ska fixa senare i eftermiddag - tror det blir en timme i Netflix forst.
Kanner mig alldeles matt, ar valdigt glad att jag gar pa tva veckors semester nasta vecka,
 
Äntligen fått upp alla mina tavlor!
Lyckades byta de vita ramarna som var med mot svarta via Facebook 😍
78B8EA86-2C57-46DD-96A7-BA27E264C4F8.jpeg
 
Förgiftad av vad? Om man smäller i sig en hel chokladkaka på en gång är det inte helt ovanligt att man kan må illa, tvärtom ganska naturligt.
Teobromin som finns i choklad. Illamående är ett tidigt symtom om man fått i sig för mycket. Men man kanske kan bli Illamående ändå av för mycket choklad. Blir lite mycket av det goda :p.
 
Teobromin som finns i choklad. Illamående är ett tidigt symtom om man fått i sig för mycket. Men man kanske kan bli Illamående ändå av för mycket choklad. Blir lite mycket av det goda :p.
Det är nog snarare ett symptom på för mycket av det goda än ett tidigt symptom på förgiftning. Tror man behöver äta en hel del choklad för att bli förgiftad. Som människa alltså.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
61 772
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Kom på att vi måste göra något åt dammen till sommaren. Då kommer vi ha en liten bebis som kryper runt i trädgården. Även om givetvis...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
779
Trädgård & Växter Har ca 6 m rabatt (runt 0.5 m bred) som jag ska plantera blommor i. Kan ingenting om trädgård och är inte så intresserad men vill ha...
Svar
14
· Visningar
592
Senast: Badger
·
Hemmet Ni vet de där de påstår magiskt ska dra åt sig en del av håren om man kör dem tillsammans med tvätten? Finns det verkligen någon sådan...
Svar
9
· Visningar
500
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp