Staket runt damm? Utbruten ur Trädgårds- och odlingstråden)

Ska inte stenarna vara innanför staketet? Om ja så stå på insidan av staketet när gräset ska slåss i/ runt stenarna.
Stenarna ligger precis i kanten av dammen. Jag kan inte stå bakom dem utan måste stå på framsidan av dammen. Jag kan inte ha staket långt ut där pga gång.
 
Aha då är jag med. Den är helt under vatten så jag har inte tänkt på den. Honey inte riktigt med på hur jag ska kunna förankra det stabilt men det kanske ger sig

Om du gör den i något stabilt (tex armeringsnät) och sågar till den i samma form som dammen så kommer den inte flytta sig i sidled eftersom dammen har kanter. Det blir såpass tungt ock otympligt att den inte bör gå att lyfta för ett barn, men i värsta fall kan man ju som @cili skriver lägga några stenar på.
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag hittade det här idag https://rikaretradgard.se/sveriges-allt-rikare-tradgardar-omvandlingen-fortsatte-2023/ och blev så glad! Jag...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
5 799
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Svar
3
· Visningar
601
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 179
Senast: skiesabove
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 179
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda

Hästrelaterat

  • Vad gör halvblodsägare?
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp