Vad gör vi CLXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Samtal man har med elever:
-Du måste lämna in x, y och z för att få ett betyg på kursen.
- Jag siktar på ett A så jag tänker göra m, p och q en gång till för att höja mig.
-Alltså du kommer få ett F om du inte gör x, y och z.
- men sen gör jag m, p och q, jag lovar att jag hinner göra allt tills på fredag.
- Alltså jag måste sätta betyg på fredag, alltså hinner jag inte rätta hela fredagen
- men bara mina?
🤯
 
Väldigt romantiskt för oss två :rofl:

20230526_193259.jpg
 
Alltså...
Känslan när man duschar asvarmt, länge och alla mellanrevbensmuskler blivit uppmjukande, man stretchar ryggen och bröstkorgen åt alla håll och kanter och känner hur revbensfästena knäpper som ett pärlband hela vägen 🤩

Helt fantastiskt 🥳
 
Min RA lakare ringde och undrade hur den nya medicinen fungerar ... och jag kom pa att den kan ju kanske vara den som gor vissa av mina allergi problem storre och namnde att jag hostar som skjutton. Sa nu kommer en lung rontgen och en pulmonary test nerramlande.
Jag har verkligen de basta lakarna!
 
Blev en längre promenad än planerat nu på kvällen med gulliga hunden :D vi kan kalla henne Bo för stavar alltid ändå fel på namnet 🙈
För när hon inte drar eller skäller eller ska dra efter nåt vilt är hon riktigt mysig faktiskt. Gillar henne!

Jinns däremot drog in en mus i huset tidigare idag… samtidigt som sotaren var här :banghead:
Hade ju inte varit så farligt om den var död men nu for den runt i köket sen i matsalen. Jinns efter den och Bo efter Jinns.

Lugn kväll nu. Imorgon full rulle men inte för mycket rulle utan lagom. Vi får se. Planerat in en del vila för insett att jag måste det annars hittar jag på massor att göra ”måste måsten”.
 
Tänkte inte skriva detta först men gör det nu ändå. Kanske lite för min miss vid tidigare inlägg 😅

Insåg nämligen att det här är första gången jag kan läsa inlägg där andra skålar med bubbel eller vin utan att tycka så jäkla synd om mig själv. Visst suget kommer ibland men det är fantastiskt att inte ha det där i tankarna och/eller kroppen precis HELA tiden.
Fast känslor och annat inte är riktigt där jag vill så är det ändå mils skillnad mot för bara några månader sedan.
Skålar härifrån med mitt kolsyrade vatten 🙏
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
68 431
  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
76 671
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Jag har haft mycket tankar om livet på sistone, sannolikt för att det förändrats mycket på kort tid men också för att jag upptäckt att...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
2 886
Senast: movi
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 577
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Världscupsfinalerna
  • Löss
  • Fjordingtråden

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp