Vad gör vi CLXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mysigt! Oj, strilar han lite eller?

Jag har inte sett det hända, så jag vet inte riktigt. Verkar mer som att han faktiskt väljer att kissa på kuddar. :cautious:

Men det är på platser han vill sova på, så jag är lite fundersam. Vi ska sätta in ny Feliway och hålla koll på honom, så att det inte är så att han fått FIC av allt som hänt i hans liv på sistone. :(Förhoppningsvis är det "bara" lite oro nu när han börjar fatta att det är här hans ska bo. Tur att han är så otroligt rar i övrigt, för han har ju även ner saker från typ varenda hylla som jag haft med fyra andra katter utan problem. :banghead::rofl:
 
En kompis till mig var höggravid och jättestor och otroligt trött på det hela - det var dessutom på sommaren så riktigt varmt. Hon hade läst att om man gick mycket så skulle det komma igång så vi gick kilometervis. Sedan hade någon sagt att om man hade sex skulle det börja så hon beordrade sin sambo att ha sex :rofl:
Det finns en anledning till att jag snittar 7k steg per dag som inte bara är för att jag faktiskt mår bättre av det kan vi väl konstatera. :rofl: Dock är jag inte så desperat ännu att jag tänker testa 'förlossningsdrinken' :eek:
 
Fick precis lönebesked. Vi har en matris som man får en skattning på i prestation samt medarbetarskap, jag fick högsta på båda så hämtar hem den högsta procentuella lönehöjningen som mitt jobb delar ut. Känns kul! Jag kanske gör helt rätt som har självförtroende som en vit man 😄
 
Precis blivit färdig med vårterminens betygsättning. Tror jag.
Nå. Jag lär läsa igenom hela rasket igen imorgon innan det skickas in, så är det något som skaver då så finns det tid att rätta till det.
Fusk, jag är bara klar med en kurs och håller på och tjatar in de sista kompletteringarna 🙄🤯🙈 Dunderförkyld dessutom 🙃 Alvedon, nässpray och näsdukar är mina bästa vänner.
 
Fusk, jag är bara klar med en kurs och håller på och tjatar in de sista kompletteringarna 🙄🤯🙈 Dunderförkyld dessutom 🙃 Alvedon, nässpray och näsdukar är mina bästa vänner.

Vad är det med dessa förkylningar just nu? De går i ett hemma hos oss, trodde det skulle vara bättre tider nu det är ju fasen snart juni!
 
Fusk, jag är bara klar med en kurs och håller på och tjatar in de sista kompletteringarna 🙄🤯🙈 Dunderförkyld dessutom 🙃 Alvedon, nässpray och näsdukar är mina bästa vänner.
Jag har ju bara ett ämne och jobbar halvtid, så jag har det ändå lätt jämfört med många av er andra. 😅 Betygskatalogen här stänger imorgon så det är ändå lite att sladda in på mållinjen i sista sekund. 😅🙈
 
:love::love::love:
20230530_202326.jpg
 
Kycklingen färdig, ställde formen i sovrummet med dörren stängd och åt middag framför datorn med en hand på kycklingbenet och den andra för att hindra katten att sno den.
 
Haft besök av en vän en stund och min blyga katt kom fram och gosade med oss båda! Modiga lilla kisse. Det är första personen utöver min mamma som hon vågat hälsa på. Vännen har ganska regelbundet kommit en gång i veckan senaste månaderna och nu tyckte Cleo att hon passerat säkerhetsscreeningen. :heart
 
Ikväll har jag firat att jag redovisat projektarbete och lämnat in rapport 🥳 Ätit mat ute och suttit i solen 🌞 Har massor av skolarbete släpande efter men är så glad att ett moment är avklarat åtminstone. Läraren har sagt att idén är något värt att pitcha till intressenter, så jag hoppas det betyder att inlämningen blir ok 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
68 792
  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
76 833
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Jag har haft mycket tankar om livet på sistone, sannolikt för att det förändrats mycket på kort tid men också för att jag upptäckt att...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
2 904
Senast: movi
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 859
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp