Vad gör vi? CXLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sovit som en stock till kl09, underbart :love:

Försöker nu komma iordning att plugga, går sådär.
Garvar åt att jag har mindre ont idag än igår vid den här tiden, tydligen tar det ut varandra om man trillar av och landar på samma ställe två gånger :rofl:
 
Bra kollegor idag, skönt! Dock har jag hunnit koka över kring andra grejer men ändå :p
Vi har tydligen teamdagar under min OS-semester. Jag vill gärna åka med på teamdagarna för det brukar vara trevligt och dessutom god mat. Vi får väl se hur AG löser det. (Jag tycker att de kan betala mig för brytande av semester men jag misstänker att de kommer erbjuda mig att åka med annat arbetslag :meh: )
 
Sitter nyduschad på jobbet och äter frukost, första av dagens uppgifter avklarade så nu lite egen tid innan nästa.

Snorhalt när jag skulle till hästarna, nysnö på blankis, kände bilen glida lite på stallbacken och det var mycket försiktigt som jag fyllde höpåsarna. Hästarna står inne, pga felköp av mig så hann hovis inte sko dem alla i söndags så de får stå inne tills han kommer i morgon.

Jag som hade hoppats på lite snöblandat under natten som skulle frysa ihop med isen, men efter en halv saltomortal utanför huset på väg till bilen så tar jag inga risker.
 
Tar en paus under första riktiga arbetsdagen sen 17 december. Man vet att man varit ledig när Google Chrome automatiskt fyller i med "netflix.com" när man börjar skriva "www.ne" (mitt företags namn börjar också på "Ne"). Den brukar alltid föreslå företagets hemsida annars :angel:

Nåja, det har inte varit särskilt farligt alls att komma tillbaka. Förutom att jag sov uselt både i natt och igår natt känner jag mig rätt redo faktiskt och det verkar inte ha inträffat några stora katastrofer i min frånvaro. Strålande sol från en klarblå himmel hjälper garanterat humöret på traven! Lär dock bli en timmes övertid eller två idag då jag har en strikt deadline imorgon, men det känns helt okej. Det var ju ingen annans fel att jag blev sjuk heller!
 
På jobb och jag har jobbat på idag trots att jag inte känner för det.

Nu borde jag gå och kissa men orkarinte resa på mig och gå den biten s jag håller mig ett tag till.. Bara för att liksom.

Mina hundar har fått varsitt ben och jag har en pepsi max. Edit ändra det nu måste jag resa på mig för pepsin står i andr aänden av kontoret och då kan jag lika gärna gå och kissa. Dagens I-lands problem :rofl:
 
Såå trött på mask nu
IMG_20220105_113011.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
763
· Visningar
39 665
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag har äntligen fått en ny telefon och har gjort överföringen mellan nya och gamla. Jag har inte satt i nya SIM kortet eller...
Svar
11
· Visningar
345
Senast: sweep
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 894
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp