Vad gör vi CXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Puh! Har 27 grader inne. Det blir en stillsam dag inomhus idag (som om inte alla mina dagar är stillsamma :laugh: ).
Var och handlade lite i morse när det var bara 23 grader ute. Sen har jag handlat mat m.m. på nätet, leverans på tisdag.
Drack en Trocadero. :d
Upptäckte en begynnande finne på hakan så tvättade ansiktet o smorde hakan med Basiron och hela ansiktet med fuktkräm.
Drack en till Trocadero. Viktigt med vätska i den här värmen. :idea:
Nu funderar jag på att äta frukost. 😜
 
Ömsom skrattar, ömsom förundras över hur galen världen egentligen är
https://biblicalgenderroles.com/2020/07/16/7-steps-to-grooming-your-christian-wife/

Att forma sin fru till att bli den fru man vill ha och "christian domestic discipline"... och att kvinnor över 25 är svårare att forma? Hade min nya man föreslagit smisk för att disciplinera mig för att jag köpt lite för mycket saker (på ett icke sexuellt sätt) hade jag nog gapskrattat och sen sagt hej då. :D
Jag blev rätt beklämd av att läsa hur dessa män manipulerar och hjärntvättar sina fruar, vilken makt de utövar!
 
Nu är jag på väg hem från gymmet. Svetten bara rinner så rent logiskt borde jag tappa minst fem kilo :D

IMG_20200815_125335.jpg
 
Puh! Har 27 grader inne. Det blir en stillsam dag inomhus idag (som om inte alla mina dagar är stillsamma :laugh: ).
Var och handlade lite i morse när det var bara 23 grader ute. Sen har jag handlat mat m.m. på nätet, leverans på tisdag.
Drack en Trocadero. :d
Upptäckte en begynnande finne på hakan så tvättade ansiktet o smorde hakan med Basiron och hela ansiktet med fuktkräm.
Drack en till Trocadero. Viktigt med vätska i den här värmen. :idea:
Nu funderar jag på att äta frukost. 😜

Du är tokig i Trocadero va? :d :D. Dricker du kaffe? Bara tänker; det är en del koffein i den läsken ;P.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
157
· Visningar
7 093
  • Låst
Tjatter Ny tråd. Hoppas jag hann först nu ...
100 101 102
Svar
2 032
· Visningar
111 630
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
11 12 13
Svar
253
· Visningar
5 917
Senast: farin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp