Vad gör vi CXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jo, gillar Trocadero :D Förut drack jag cola zero eller light men när det kom trocadero zero bytte jag till den. Kaffe är äckligt :yuck:
Tror inte det är så mycket koffein i trocadero, mindre än i cola.

Haha bra o få en dos ;P. Trocadero är nostalgi...När jag var liten kunde jag inte säga det så kalla den "paraplydricka" :D :love:. Haha bra du sa cola ;P.Behöver ju lägga in coca colan i kylen till kvällens hemlagade pizza. Typ enda gången jag dricker coca cola; ett måste till just pizza för min del :d.
 
Skriver :) !! Börjar närma mig 90000 ord nu, och jag börjar skönja slutet på berättelsen.

Slutet på bok nummer ett..... (tanken är att det ska bli en bok nummer två!) :D Vi har kommit till april år 1892 och bok nummer ett ska sluta kring september-ish samma år. Jag känner att jag kommer att lämna hyfsat många obesvarade frågor, tillräckligt förhoppningsvis för att kunna fylla ytterligare en bok med spännande material......
 
Ömsom skrattar, ömsom förundras över hur galen världen egentligen är
https://biblicalgenderroles.com/2020/07/16/7-steps-to-grooming-your-christian-wife/

Att forma sin fru till att bli den fru man vill ha och "christian domestic discipline"... och att kvinnor över 25 är svårare att forma? Hade min nya man föreslagit smisk för att disciplinera mig för att jag köpt lite för mycket saker (på ett icke sexuellt sätt) hade jag nog gapskrattat och sen sagt hej då. :D
Vilken jäkla deprimerande läsning :wtf::wtf::wtf:
 
Sitter med en kopp kaffe och är lite uttråkad. För varmt för att göra något, jag fixar verkligen inte värme. Tänkte sitta på baksidan en stund men jag höll på att smälta bort..
Kollegan som skulle kommit och hälsa på fick åka till läkaren med sin mor så jag får sitta själv.
 
Alltså... En bekant kom precis förbi med en HELT underbar vintage-topp. UNDERBAR! 100% min stil, färgglad, galen, axelvaddar, coola detaljer. Hon bara "jag såg denna på en vintagebutik i Paris och tänkte direkt på dig. Nu när jag hade vägarna förbi så tänkte jag passa på att ge den till dig".

Helt sjukt att människor är så genuint SNÄLLA mot som omgivning! Gjorde verkligen min dag!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd. Hoppas jag hann först nu ...
100 101 102
Svar
2 032
· Visningar
111 623
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
11 12 13
Svar
253
· Visningar
5 906
Senast: farin
·
Kropp & Själ Jag funderade på att lägga in denna inne i Bukefalos 28 år-tråden. Men den passar nog bättre som en egen tråd. Verkar det vettigt eller...
Svar
15
· Visningar
1 129
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp