Vad gör vi CXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska jobba så jag är vaken. Det är "frivilligt" att jobba på lördagarna och jag som inte kan säja nej jobbar. En kollega är ivrig på att erbjuda mig som chaufför. Bussförbindelserna till jobbet är urusla så hon brukar komma dragande med billösa kollegor och fråga om jag har plats i bilen. Jag kan ju som sagt inte säja nej så jag åker på att ta med folk hela tiden. Så jag väntar på att kollegan ska komma. Jag vill egentligen inte alls ha en massa främmande människor i bilen men när jag inte kan säja nej så blir det ju såhär.
 
Vaknade vid fyra men konstaterade att det är helg så jag tänker inte gå upp. Har legat och vridit mig sedan dess.. Bättre att bara kliva upp. Nu har jag fått sällskap så nu kan jag ju inte gå nånstans.. Två av tre katter ligger i sängen och spinner högt :heart
 
Vinkat av sonen som ska iväg och spela KM på golfbanan. Skönt med en tidig starttid innan värmen slår till helt. Han har med sig två vattenflaskor som är frysta till hälften så han borde ha svalt vatten hela rundan. Han har även vätskeersättning att stoppa i!
 
Vaknade nyss med exploding head syndrome. Urk :wtf:
Det var annorlunda den här gången, lät som elektriska ljud i stället för storm på havet eller tryckvågssmäll. Lät ganska coolt men man blir ju lika förvirrad varje gång
Åh jag visste inte att det hade ett namn. Det är lika skrämmande varje gång och känns så verkligt! Senast var det nån som viskade/väste mitt namn riktigt högt i mitt öra. Oftast är det smällar dock.
 
Vaknade tidigt av att diskmaskinen gått klart. Ätit frukost och ska göra ett yoga-pass nu. Sen ska jag duscha och sen ska jag och sambon åka in till stan. Vi ska äta på restaurang ikväll och bo på hotell. Han har planerat allt så jag vet inte var vi ska.
 
Åh jag visste inte att det hade ett namn. Det är lika skrämmande varje gång och känns så verkligt! Senast var det nån som viskade/väste mitt namn riktigt högt i mitt öra. Oftast är det smällar dock.
Hjärnan är konstig :cautious: Men det är skönt när man vet vad det är!
I någon sekund eller två när man vaknar av det hinner man ju dock tänka att man har hjärnblödning/det är någon inne som skjuter/något exploderade/nu dör jag. Sen kvicknar man till och typ "jahaaa... det där igen."
 
Hjärnan är konstig :cautious: Men det är skönt när man vet vad det är!
I någon sekund eller två när man vaknar av det hinner man ju dock tänka att man har hjärnblödning/det är någon inne som skjuter/något exploderade/nu dör jag. Sen kvicknar man till och typ "jahaaa... det där igen."
Ja exakt. Det är lite skräckfilm över det hela för mig.
 
Hyfsat spegelblank sjö :love: så jag ska strax kasta mig ut i kajaken trots den sena gårdagskvällen med vin. Jag har lovat sambon att inte paddla för fort.
Träningsvärken i bålen är dock fortfarande brutal efter torsdagens 12 km i brutal vind där vågorna stundtals sköljde över hela kajaken, så det löser sig nog automatiskt.
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 102
· Visningar
59 718
IT & mobiler Jag har äntligen fått en ny telefon och har gjort överföringen mellan nya och gamla. Jag har inte satt i nya SIM kortet eller...
Svar
11
· Visningar
389
Senast: sweep
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 776
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Hage
  • När fan slutar jag ramla av?

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp