Bukefalos 28 år!

Vad gör vi CXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tog in hästarna i morse men de kände sig nog rätt lurade, det var slut på godis och bara hösilage inne i boxarna som väntade på dem. Hönsen utsläppta och vattnade, hundarna matade och vattnade, katterna ompysslade och mamma medicinerad innan jag tog bilen till jobbet.

Skönt att ha hästarna inne när det blir så här varmt igen idag + lillpojken har lyckats skinnflå sig vid svansroten så nu slipper han flugorna i såret medan han står inne. Hoppas det hinner torka och läka så flugorna inte kalasar loss på honom sen ikväll när de får gå ut igen.

Nu ska jag sitta och rulla tummarna några timmar, surfa, scanna in mitt gymnasiebetyg för en universitetskurs jag vill läsa och lite Netflix på det hela innan jag får åka hem. :meh:
 
Ge dig ut och plocka blåbär :up: ! Mamma ville ha fler - hintade hon om - så jag har precis plockat 4-5 liter till åt henne..... :)
Jag bor tyvärr vid ett väldigt poppis naturreservat i Stockholm.
Försökte plocka blåbär för en vecka sedan, efter 3 timmar hade jag en halv liter. Helt barplockat här🙈 och då gick jag inte ens på stigarna utan runt i skogen.
 
Ömsom skrattar, ömsom förundras över hur galen världen egentligen är
https://biblicalgenderroles.com/2020/07/16/7-steps-to-grooming-your-christian-wife/

Att forma sin fru till att bli den fru man vill ha och "christian domestic discipline"... och att kvinnor över 25 är svårare att forma? Hade min nya man föreslagit smisk för att disciplinera mig för att jag köpt lite för mycket saker (på ett icke sexuellt sätt) hade jag nog gapskrattat och sen sagt hej då. :D

"Wash their wifes with the word of God"?! :rofl: Vilken j-la misogyn smörja :mad:
 
Kollegan kom aldrig. Väntade 15 minuter innan jag gav upp. När jag kommer till jobbet är han redan på plats. Ja men tack då. Sur. Kollegan som kom dragandes med honom kom och tyckte det var trist av honom att åka med någon annan när han nu var inbokad med mig. Han skulle be om ursäkt tyckte hon men det gjorde han naturligtvis inte.
 
@lil-sis Lycka till!

Ja, det tog 11 timmar totalt igår med lite pauser och mat. Jöken kändes bra, och faktiskt mycket roligare att skriva den igår nu när det saknas press att sätta den. Jag vet att jag är godkänd i de två gymnasiekurserna, så det handlade mest om jag skulle få A och B i kurserna eller B och D, så det var inga svåra slutprov.

Men oj, två omtentor inplanerade samma dag? Det lät inte alls kul :nailbiting::crazy:

Olika kurser så en kan ju behöva göra båda, jag hoppas att det inte är så 😅
 
Väntar på att barnets pappa ska ta med barnet och åka iväg som vi kom överens om igår men han inte har någon lust med så han försöker få det till att vi inte alls kom överens utan det är jag som är ”otydlig”.
 
Ömsom skrattar, ömsom förundras över hur galen världen egentligen är
https://biblicalgenderroles.com/2020/07/16/7-steps-to-grooming-your-christian-wife/

Att forma sin fru till att bli den fru man vill ha och "christian domestic discipline"... och att kvinnor över 25 är svårare att forma? Hade min nya man föreslagit smisk för att disciplinera mig för att jag köpt lite för mycket saker (på ett icke sexuellt sätt) hade jag nog gapskrattat och sen sagt hej då. :D
Fanns många guldkorn där ändå! Är trött/uttråkad men orkar inte ta mig för något, så perfekt läsning att störa sig på en lat lördag :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 441
· Visningar
78 200
IT & mobiler Jag har äntligen fått en ny telefon och har gjort överföringen mellan nya och gamla. Jag har inte satt i nya SIM kortet eller...
Svar
11
· Visningar
453
Senast: sweep
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 499
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundbeteende
  • Kattsnack 10
  • Hotellrum eller stuga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp