Bukefalos 28 år!

Vad gör vi CXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska jobba så jag är vaken. Det är "frivilligt" att jobba på lördagarna och jag som inte kan säja nej jobbar. En kollega är ivrig på att erbjuda mig som chaufför. Bussförbindelserna till jobbet är urusla så hon brukar komma dragande med billösa kollegor och fråga om jag har plats i bilen. Jag kan ju som sagt inte säja nej så jag åker på att ta med folk hela tiden. Så jag väntar på att kollegan ska komma. Jag vill egentligen inte alls ha en massa främmande människor i bilen men när jag inte kan säja nej så blir det ju såhär.
Be om bidrag till bensin/disel så vinner du något på det
 
@lil-sis Lycka till!

Ja, det tog 11 timmar totalt igår med lite pauser och mat. Jöken kändes bra, och faktiskt mycket roligare att skriva den igår nu när det saknas press att sätta den. Jag vet att jag är godkänd i de två gymnasiekurserna, så det handlade mest om jag skulle få A och B i kurserna eller B och D, så det var inga svåra slutprov.

Men oj, två omtentor inplanerade samma dag? Det lät inte alls kul :nailbiting::crazy:
 
Ringde pappa, han fattade trögt.
"Hej pappsen, jag har tråkigt"
"Aha, jag är på väg in till stan, jag ska köpa nya löparskor tänkte jag"
"Ok... jag har inget att göra idag..."
"Tänkte köpa Altra kanske, lika bra att testa dem innan"
"... jag vill ju hitta på något, går ju inte att springa i dag..."
"Nej, det är alldeles för varmt"
"sååå vad ska du göra efter att du köpt skorna"
"vet inte. Jag hoppas skorna finns på runners store, de verkar inte finnas någon annan stans. Annars blir det nog en rätt tråkig dag..."
"🤦‍♀️ ska vi hitta på något? promenad?"
"Ja! Vad kul!"

:D
 
Ringde pappa, han fattade trögt.
"Hej pappsen, jag har tråkigt"
"Aha, jag är på väg in till stan, jag ska köpa nya löparskor tänkte jag"
"Ok... jag har inget att göra idag..."
"Tänkte köpa Altra kanske, lika bra att testa dem innan"
"... jag vill ju hitta på något, går ju inte att springa i dag..."
"Nej, det är alldeles för varmt"
"sååå vad ska du göra efter att du köpt skorna"
"vet inte. Jag hoppas skorna finns på runners store, de verkar inte finnas någon annan stans. Annars blir det nog en rätt tråkig dag..."
"🤦‍♀️ ska vi hitta på något? promenad?"
"Ja! Vad kul!"

:D

Det tog lite tid, ja :laugh:
 
Ömsom skrattar, ömsom förundras över hur galen världen egentligen är
https://biblicalgenderroles.com/2020/07/16/7-steps-to-grooming-your-christian-wife/

Att forma sin fru till att bli den fru man vill ha och "christian domestic discipline"... och att kvinnor över 25 är svårare att forma? Hade min nya man föreslagit smisk för att disciplinera mig för att jag köpt lite för mycket saker (på ett icke sexuellt sätt) hade jag nog gapskrattat och sen sagt hej då. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 440
· Visningar
78 143
IT & mobiler Jag har äntligen fått en ny telefon och har gjort överföringen mellan nya och gamla. Jag har inte satt i nya SIM kortet eller...
Svar
11
· Visningar
453
Senast: sweep
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 499
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp