Bukefalos 28 år!

Vad gör vi CXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har bestämt mig för att jag klarar mig utan väskan. Den är en materiell tingest.
Jag lånar ut den och hoppas att den kommer hem hel och i ett stycke.

Ont:
Sitter på gatan och lyssnar på min galna vän som SPRUTAR ut idéer på nya konstverk. Oerhört roande. Har bett servitören om en jämn ström av vin och antecknar flitigt :rofl:

Jag misstänkte att du skulle landa i att låna ut väskan... du är genuint snäll :heart
 
Har drygvecka på jobbet och enda lediga dagen är idag = tänkte mig lite sovmorgon :idea:
Det tänkte sig in den ohemult stora hunden som jag huserar = väcktes av ett dovt och långt ylande 05.50 i morse :cautious:
Tur att jag är van att vakna i halvottan alltså.. Tog det ändå lugnt i morse och bäddade ner mig i soffan med en tekopp inom räckhåll och bara slappade :up:
 
Har drygvecka på jobbet och enda lediga dagen är idag = tänkte mig lite sovmorgon :idea:
Det tänkte sig in den ohemult stora hunden som jag huserar = väcktes av ett dovt och långt ylande 05.50 i morse :cautious:
Tur att jag är van att vakna i halvottan alltså.. Tog det ändå lugnt i morse och bäddade ner mig i soffan med en tekopp inom räckhåll och bara slappade :up:

Djuren har inte alltid samma planer som vi har...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 697
· Visningar
90 329
Senast: Lilla
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
2 772
Kropp & Själ Jag funderade på att lägga in denna inne i Bukefalos 28 år-tråden. Men den passar nog bättre som en egen tråd. Verkar det vettigt eller...
Svar
15
· Visningar
1 076
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Barmarksdrag/canicross
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp