Bukefalos 28 Ă„r!

Vad gör vi CXV

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Har kört sÄ det ryker i ca 300km/h, nÀstan halvvÀgs med den viktiga arbetsuppgiften.
Nu började jag bli lite snurrig i kolan (mycket smÄ detaljer som ska bli rÀtt och göras 186 gÄnger, en gÄng per student) Började göra mer fel Àn rÀtt.

SÄ nu ska jag sitta ner tio minuter, sen pÄ det igen.
Chefen har varit hÀr och tjatat men sa att han skulle Äka hem vid 11, YES :banana:

Det roliga Àr att chefen hade kunnat ge mig de dÀr extra arbetsuppgifterna, och jag hade hunnit (det gör jag i princip alltid, oavsett hur orimligt mycket jag har att göra). Men bara om han lÄtit mig vara ifred och fokusera pÄ att göra arbetsuppgifterna i min egen prioritetsordning. :cautious:
Du borde kanske fundera pÄ om allt du skriver om din arbetsplats och chef verkligen Àr okej pÄ ett öppet forum? Man vet ju aldrig vilka som lÀser hÀr!
 
Letade i panik efter en svart kjol jag kunde komma i. Vissa var skrattretande smÄ. Hittade tillslut en gammal med resÄr i midjan.
Ville inviga min nya fĂ€rgglada blus. Hur rolig? đŸ€©

368C2A1C-BBA8-469B-BDF1-EAD0FCECAD0D.jpeg
 
Började dagen med att Ă„ka ner till Sörping och ombesikta sambons gamla BMW sĂ„ nu Ă€r den godkĂ€nd ett Ă„r till 😄. Var det förresten inte typ nyss en grundbesiktning kostade lika mycket som en ombesiktning gör nu...🙃. Sen en svĂ€ng in pĂ„ stödstrumpefabriken; Ă€r ju sĂ„Ă„Ă„ skönt att ha nĂ€r man jobbar :). Och sĂ„ lite smĂ„tt och gott pĂ„ Dollarstore innan jag Ă„kte hem. Hankatten ligger utflĂ€kt pĂ„ divanen; mĂ„ste vara hĂ„rt att sova ute om nĂ€tterna :p .
 
Har promenerat med hunden. Hon har ju flyttat hit frÄn ett litet skÄnskt samhÀlle sÄ det Àr mycket som Àr nytt för henne. Idag provade vi det dÀr med trafikljus vid övergÄngsstÀll, mycket udda enligt vovvi. :D
 
Sitter och stör mig pÄ att inte fler midjebÀlten har en del med stretch? Har skÀrp eller knytning i midjan pÄ de flesta av mina klÀnningar och det Àr sjukt jobbigt att man hela tiden mÄste reglera beroende pÄ om man stÄr eller sitter :meh:
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Svar
1 191
· Visningar
64 815
IT & mobiler Jag har Àntligen fÄtt en ny telefon och har gjort överföringen mellan nya och gamla. Jag har inte satt i nya SIM kortet eller...
Svar
11
· Visningar
396
Senast: sweep
·
  • LĂ„st
Tjatter Stör mig pĂ„ att ingen startade en ny trĂ„d.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 067
Senast: Marita73
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp