Vad gör vi? CXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
20201231_184742.jpg

Provade en latmask-lyxmåltid, blev inte så dumt! :D
Dvs det är stelt oxfilé (med för mycket matlagningsgrädde :o) och en mugg snabbnudlar från eldorado :angel: kryddan tillförde iallafall smak och jag slapp använda en kastrull för att koka upp pasta :D
 
Var och hämtade min beställda kinesiska mat :d men var så stressad när jag skulle betala eftersom visakortet inte fungerade att jag lyckades slå in mitt mobila BankId istället för pinkoden så nu fungerar det inte :banghead:. Sedan hade jag inget nät när jag skulle swisha, tack och lov var personalen kolugn medan jag stod och stressade och bad om ursäkt. Det löste sig till slut och jag är hemma med min mat och pommac och en hungrig och sur katt som inte fick sin lyx middag som tänkt utan en tesked skonkost i halvtimmen.

Les Mis på datorn så det dånar men inget fyrverkeri så möjligen kommer det bli jag som är odräglig och skrämmer livet ur katter och hundar :angel:

Mitt mål för 2021:

 
Har ätit supergod mat hummersoppa till förrätt ochoxfilétournedos med potatiskaka, calvadossås och grönsaker med pancetta till varmrätt. . Efterrätt var mjölkchokladmusse med vaniljkräm , havstornscurd och muscatvingele. Vi hade beställt maten så bara att värma det varma i ugnen enligt instruktionerna som kom med kassen . Jättenöjd med maten!

Mindre kul att jag inte mår riktigt bra, sov en timme mellan varmrätt och efterrätt och ligger nu i sängen igen efter efterrätten. Känner mig hängig, trött och ont i huvudet.

Gott nytt år!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Varför kan inte människor gå i ide, när högt utvecklade djur som björnar, kan? Någon läkare/biolog som kan förklara? Visst vore det...
Svar
14
· Visningar
681
Senast: Otherside
·
Trädgård & Växter Jag har ett fritidshus där jag i nuläget har pelargoner. På sommaren står de ute eller i fönstren, på vintern står de i ett fönster utan...
Svar
13
· Visningar
574
Senast: Luff
·
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
306
Senast: Törnrosa
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 613
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp