Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? CXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag var det några som var och jagade runt stallet, jag tycker att det är lite obehagligt med risken att ett djur springer genom staketet in till hästarna. Men de stod som de brukar när vi tog in dem. Det var några som smällde en bit bort från hästarna när de skulle in, lille fluff tyckte att det var läskigt men helt kontrollerbart. Stor studs undrade först men brydde sig inte sen :)

Hemma har jag inte hört någonting, och skotträdda hunden har inte reagerat heller så de har nog varit tysta. Och nu är det mindre än en timme kvar av 2020 :)
 
Jag funderar på att gå ut på en liten sväng. Har inte bott här under nyår förut så det skulle ju vara lite kul att se hur det går till här omkring. Men är nog tillbaka vid 12 slaget, jag är lite rädd för fyrverkerier så jag håller mig nära hemmet när det är som värst :cautious:
 
Tusan, borde ha köpt något att dricka vid tolvslaget. Känns som att jag vill ha något.
Men kön till Systembolaget var mardrömslik igår så det kunde man glömma :cautious:
 
Sitter i mörket och tittar ut genom fönstret. Moln av fåglar susar förbi, stackarna ... Tacksam för att aldrig ha haft ett djur som har sagt pip om raketer, tror inte att min nuvarande katt märker skjutandet ens. Han har fullt upp med att leta efter godis som han tror att jag har gömt. :angel:
 
Mått dåligt och sovit bort större delen av kvällen. Blev väckt av ett jättefyrverkeri som de har smällt upp på gården 50 meter från vårt hus. Höll väl på i ca 15 minuter. Hört flera hundar som bor i vårt hus yla. Näe nu vill jag bara lägga det här skitåret bakom mig och hoppas på något bättre nästa år.

Fick ju iallafall jättegod mat ikväll så alltid något.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Varför kan inte människor gå i ide, när högt utvecklade djur som björnar, kan? Någon läkare/biolog som kan förklara? Visst vore det...
Svar
14
· Visningar
702
Senast: Otherside
·
Trädgård & Växter Jag har ett fritidshus där jag i nuläget har pelargoner. På sommaren står de ute eller i fönstren, på vintern står de i ett fönster utan...
Svar
13
· Visningar
624
Senast: Luff
·
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
315
Senast: Törnrosa
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 860
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Guldfasanerna
  • Lastnät till bil

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp