Vad gör vi? CXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Först fick jag leka nåldyna imorse, blodkärlen sa upp sig och drog till månen ungefär 😂🤷🏻‍♀️ Till slut sa jag ifrån och bad hen sticka i handen istället för var less på att bli stucken i armarna. Ut kom de iaf lite blod 🙄

Sen suttit och tjafsat på zoom i över två timmar nu när de slagit ihop två arbetslag till ett .. blahablah känner jag 🙄 Maskineriet kommer gnissla i vår ... Och efter ha vart helt slut så somnade jag på soffan och vaknade av världens mardröm med hjärtklappning delux 😳 Drömmer alltid mardrömmar när jag är stressad.
 
Uppdaterade min laptop och fick en massa krångel med kameran igår. Fick sitta och ha lektioner med en kamera som inte funkade hela dagen och kände mig halvkorkad. MEN! Nu började jag klicka runt, försökte godkänna visning i appar och allt sånt... hittade slutligen min integrated camera och laddade ned den igen. HA! Nu funkar det!

Lager - från digital idiot till geni på 20 min! 🤣
 
Först fick jag leka nåldyna imorse, blodkärlen sa upp sig och drog till månen ungefär 😂🤷🏻‍♀️ Till slut sa jag ifrån och bad hen sticka i handen istället för var less på att bli stucken i armarna. Ut kom de iaf lite blod 🙄

Sen suttit och tjafsat på zoom i över två timmar nu när de slagit ihop två arbetslag till ett .. blahablah känner jag 🙄 Maskineriet kommer gnissla i vår ... Och efter ha vart helt slut så somnade jag på soffan och vaknade av världens mardröm med hjärtklappning delux 😳 Drömmer alltid mardrömmar när jag är stressad.
Gör så ont att bli stucken i handen!
Fått ha infart där många gånger och blir lika blå varje gång..
 
Fick en tid redan imorgon för ultraljud och mammografi pga avbokningar, istället för att vänta tills min tid i Februari. Så nu är jag sjukt nervös. Hade lugnat ner mig och omvandlat mina knölar till Schrödingers bröstknölar i mitt huvud och känt mig nöjd med att inte veta, men nu ska jag få reda på vad det är redan imorgon? Stör mig på hur min hjärna fungerar.
 
Fick en tid redan imorgon för ultraljud och mammografi pga avbokningar, istället för att vänta tills min tid i Februari. Så nu är jag sjukt nervös. Hade lugnat ner mig och omvandlat mina knölar till Schrödingers bröstknölar i mitt huvud och känt mig nöjd med att inte veta, men nu ska jag få reda på vad det är redan imorgon? Stör mig på hur min hjärna fungerar.
Åh, förstår dig! All pepp till dig :heart
 
Fick en tid redan imorgon för ultraljud och mammografi pga avbokningar, istället för att vänta tills min tid i Februari. Så nu är jag sjukt nervös. Hade lugnat ner mig och omvandlat mina knölar till Schrödingers bröstknölar i mitt huvud och känt mig nöjd med att inte veta, men nu ska jag få reda på vad det är redan imorgon? Stör mig på hur min hjärna fungerar.

Det är inte kul... men kom ihåg att de flesta förändringar är trots allt godartade och skulle de inte vara det är det bra att ta dem i tid :heart
 
Åh, förstår dig! All pepp till dig :heart

Det är inte kul... men kom ihåg att de flesta förändringar är trots allt godartade och skulle de inte vara det är det bra att ta dem i tid :heart

Läkaren trodde på cystor, men kunde inte garantera det såklart utan UL och Mammografi. Känns såklart på så vis skönt att få en tidigare tid i fall att det är något illa så att man kan få en behandlingsplan snarast.
 
Jag har hjälpt dottern att kamma ut hennes hår. Hon har långt och väldigt tjockt hår så det är inte så lätt för henne att nå. Dessutom måste hon ju vara försiktig där hon har tejpslingorna :)
Nu är hon iaf på väg till friidrotten och jag ska ta det lugnt tills 27-åringen kommer hit efter jobbet :)
Vänta nu … 27-åringen? Har han fyllt år nu alltså? :up:
 
Kramp i Lill fingret på den sidan de tog blodprov 😂🤦🏻‍♀️ Skulle behöva läsa på inför matematiken imorgon men kanske kollar på tvn istället 🤔 haha får läsa lite nu innan sovdags.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Varför kan inte människor gå i ide, när högt utvecklade djur som björnar, kan? Någon läkare/biolog som kan förklara? Visst vore det...
Svar
14
· Visningar
680
Senast: Otherside
·
Trädgård & Växter Jag har ett fritidshus där jag i nuläget har pelargoner. På sommaren står de ute eller i fönstren, på vintern står de i ett fönster utan...
Svar
13
· Visningar
573
Senast: Luff
·
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
306
Senast: Törnrosa
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 609
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp