Vad gör vi? CXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag blir tokig på Excel! VARFÖR kommer det plötsligt upp olika serier i ett diagram? Det har det inte gjort innan och gör heller inte när jag gör om det gamla. Men när jag vill ha in det nya...jahaja...då kommer det (jag gör diagram om antal smittade i Covid-19). Blir tokig!

Jag och Excel har ett hat-kärleksförhållande... oftast hat från min sida :D
 
Jag har hjälpt dottern att kamma ut hennes hår. Hon har långt och väldigt tjockt hår så det är inte så lätt för henne att nå. Dessutom måste hon ju vara försiktig där hon har tejpslingorna :)
Nu är hon iaf på väg till friidrotten och jag ska ta det lugnt tills 27-åringen kommer hit efter jobbet :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Varför kan inte människor gå i ide, när högt utvecklade djur som björnar, kan? Någon läkare/biolog som kan förklara? Visst vore det...
Svar
14
· Visningar
683
Senast: Otherside
·
Trädgård & Växter Jag har ett fritidshus där jag i nuläget har pelargoner. På sommaren står de ute eller i fönstren, på vintern står de i ett fönster utan...
Svar
13
· Visningar
579
Senast: Luff
·
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
309
Senast: Törnrosa
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 633
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp