Vad gör vi CXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Trulis var nöjd efter han fick släpa runt matte i il fart i grimskaft 😂🤷🏻‍♀️ Han har nog glömt hur man sköter sig för hans husse skämmer bort honom med morötter varje morgon så nu letar han i alla fickor osv. Efter jag hade släppt tillbaka honom så lekte han karate kid 🙄
D8C78965-73CA-4A0B-BD18-34264EFF984B.jpeg
 
Har njutit en stund av den kalla men vackra vinterdagen barbacka på hästryggen en stund och pulsat i snön och en kort promenad på vägen med pållan, lite blandad motion :love:.
Har packat in varorna mamma kom med, tagit in ved och slängt sopor. Känner mig produktiv faktiskt och nu tänker jag bara vara en stund! Det är såååå skönt när man kommit till insikt att man gjort tillräckligt istället för att radda upp en omöjligt lång lista i huvudet som förr!
 
Jag tycker egentligen inte alls om vintern, men dessa dagar ändå - sol och gnistrande vitt! Jag lyckades få till en promenad på sju km i strålande solsken tidigare i dag. Välbehövligt och härligt.

Bra dag jobbmässigt också. Hela veckan har jag känt mig stressad upp över öronen, men det känns som om jag hunnit komma ikapp bra i dag ändå, så får ta tillvara på den känslan så länge den nu varar. Nu kommer jag att avrunda dagen i soffan med serietittande och en sista slatt vinglögg.
 
Den där katten verkar smått hopplös.... O_o :o.

Tja, hon är inte en tråkig soffpotatis om vi säger så, men hon är min pälskling :love: och hon gör det hon vill. Hon är definitivt alfan här hemma.

Köpte ett nytt billigt tangentbord, har givit upp att köpa dyra eftersom de ändå går sönder, om det inte är Megara så är det jag som spiller saker på det.

Hmm, inte särskilt bekvämt måste jag erkänna, men jag vänjer mig så småningom.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Fick igår en förfrågan om Marketplace på Facebook. Det var nåt med anpassade inställningar för rätt annonser. Är inte ett dugg...
Svar
3
· Visningar
386
Senast: Red_Chili
·
Skola & Jobb Behöver hjälp med att förklara hur jag ska räkna ut följande: Det är en övningstenta så ingen tenta så sett. Talet...
Svar
5
· Visningar
696
Senast: Pratsch
·
Mat Jag vill göra Keto/LCHF osttortillas dvs kunna ha ett knaprigt ostskal att fylla alternativt rulla in saker direkt i pannan och göra en...
Svar
3
· Visningar
484
Senast: Dorinda
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 581
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp